Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rewolucja w Galerii Północnej. Fasada budynku przejdzie rewitalizację. Zachwyci, czy będzie straszyć?

Konrad Dąbrowski
W odróżnieniu od pozostałych centrów handlowych w Warszawie, Galeria Północna od początku istnienia cechowała się stonowanym wizerunkiem fasady budynku. Przed otwarciem galerii, jej właściciele zabiegali o to, by wynajmujący nie umieszczali na budynku kolorowych logotypów swych marek, a ograniczyli się do czerni i bieli. Sytuacja jednak uległa zmianie - Galeria Północna dołącza do grona barwnych budynków. Dalsza część artykułu poniżej.
W odróżnieniu od pozostałych centrów handlowych w Warszawie, Galeria Północna od początku istnienia cechowała się stonowanym wizerunkiem fasady budynku. Przed otwarciem galerii, jej właściciele zabiegali o to, by wynajmujący nie umieszczali na budynku kolorowych logotypów swych marek, a ograniczyli się do czerni i bieli. Sytuacja jednak uległa zmianie - Galeria Północna dołącza do grona barwnych budynków. Dalsza część artykułu poniżej. Szymon Starnawski / archiwum Polska Press
W odróżnieniu od pozostałych centrów handlowych w Warszawie, Galeria Północna od początku istnienia cechowała się stonowanym wizerunkiem fasady budynku. Przed otwarciem galerii, jej właściciele zabiegali o to, by wynajmujący nie umieszczali na budynku kolorowych logotypów swych marek, a ograniczyli się do czerni i bieli. Sytuacja jednak uległa zmianie - Galeria Północna dołącza do grona barwnych budynków. Dalsza część artykułu poniżej.

Galeria Północna nabierze koloru

Oficjalne otwarcie Galerii Północnej miało miejsce nieco ponad rok temu – we wrześniu 2017 roku. To, czym przede wszystkim odróżniała się od innych centrów handlowych w Warszawie, to stonowany wizerunek budynku. Na każdej galerii handlowej w stolicy umieszczone są pstrokate logotypy marek, których salony znajdziemy w tymże miejscu. W Północnej było inaczej. Włodarze inwestycji wynegocjowali z markami, aby ich loga na fasadzie budynku występowały wyłącznie w biało-czarnych barwach. Wizualną estetyką galerii mieszkańcy Białołęki mogli nacieszyć się do niedawna. Jedna z firm zbuntowała się i za zgodą władz centrum handlowego umieściła na budynku logo w oryginalnych, żółto-pomarańczowych barwach. Jej śladem poszły kolejne przedsiębiorstwa, co za tym idzie Galeria Północna zaczyna przypominać wspomniane wielobarwne molochy handlowe.

Jak dowiedział się portal Tu Stolica – zmiana jest zamierzona i wkrótce wszystkie logotypy na fasadzie budynku nabiorą swych oryginalnych kolorów.

- Zarząd obiektu we współpracy z architektami podjął decyzję o wymianie monochromatycznych logotypów na kolorowe. Decyzja podyktowana jest chęcią ożywienia wyglądu budynku, a przede wszystkim zwiększenia widoczności i rozpoznawalności naszych najemców. Część z nich zadeklarowała już chęć zmiany i te logotypy w wersji kolorowej pojawiły się na fasadzie Galerii Północnej – powiedziała portalowi Tu Stolica Emilia Szkudlarek, dyrektor marketingu Galerii Północnej.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto