Rewolucja w salonach Empik. Koniec stania w długich kolejkach do kasy. Za zakupy zapłacisz telefonem

Redakcja
Udostępnij:
Salony sieci Empik to nie tylko miejsce, w którym na co dzień kupujemy prasę, książki, płyty, zabawki czy gry. W przedświątecznym okresie to nieodzowny punkt, w którym tysiące osób poszukuje gwiazdkowych prezentów. Do tej pory problem mogły stanowić długie kolejki klientów, które w grudniu bywały częstym widokiem. Sieć wprowadziła jednak innowacyjny system, dzięki któremu zaoszczędzimy cenny czas oraz nie będziemy musieli narażać się na dłuższy kontakt z innymi osobami. Szczegóły w artykule poniżej.

Zakupy w Empiku bez stania w kolejce

- W salonach Empik za zakupy zapłacisz w kilka sekund na swoim telefonie – ruszają mobilne płatności Premium Pay&Go - poinformowała popularna sieć salonów prasowych.

Empik wprowadził innowacyjną usługę pozwalającą na samodzielne skanowanie produktów i opłacanie zakupów w aplikacji mobilnej, bez konieczności podchodzenia do kasy. Z Premium Pay&Go mogą już korzystać w części salonów użytkownicy Empik Premium i Empik Premium Free. Do końca roku usługa ma być aktywna w 50 największych salonach marki w całym kraju.

Aby skorzystać z Premium Pay&Go należy jednorazowo zaakceptować regulamin usługi, włączyć geolokalizację oraz potwierdzić numer telefonu. Płatność odbywa się automatycznie, w ramach podpiętej do konta karty płatniczej. W przyszłości do dostępnych form płatności dołączą także Apple Pay, Google Pay i Blik.

Obecnie usługa jest dostępna w 10 salonach – w tym czterech w Warszawie:

  • Westfield Arkadia
  • Złote Tarasy
  • Wola Park
  • CH Janki

Pozostałe miasta, z dostępną usługą płatności telefonem to Poznań, Opole, Kraków, Wrocław, Szczecin i Łódź. Jeszcze w grudniu bieżącego roku innowacyjny system ma zostać uruchomiony m.in. w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Koszalinie, Lublinie, Olsztynie, Radomiu, Rzeszowie, Tarnowie czy Toruniu.

– Cały proces, od momentu zeskanowania produktu aż do potwierdzenia płatności, jest niezwykle sprawny i zajmuje od kilku do kilkunastu sekund. To pierwsze tak innowacyjne rozwiązanie wśród dużych sieci handlowych w Polsce i powiew przyszłości w zakresie dokonywania zakupów w salonach stacjonarnych. Z czasem usługa będzie rozwijana o szereg dodatkowych funkcjonalności, takich jak dokładna lokalizacja poszukiwanego produktu w salonie i nawigowanie do regału - tłumaczy Bartek Sobczak, Dyrektor Rozwoju w Empik.com.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego?Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Lek na COVID-19 zatwierdzony, na razie warunkowo

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie