Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Robert Lewandowski wspiera najstarszy turniej młodzieżowy w Polsce

Aleksandra Podgórska
Robert Lewandowski wspiera najstarszy turniej młodzieżowy w Polsce
Robert Lewandowski wspiera najstarszy turniej młodzieżowy w Polsce Paweł Relikowski
Już po raz 17. młodzi adepci piłki nożnej będą rywalizować w najstarszym i jednym z największych piłkarskich turniejów młodzieżowych w Polsce. W tym roku o udział w wielkim finale, a także o wyjazd na międzynarodowy obóz treningowy walczyć będzie aż 3948 zespołów! Ambasadorem zawodów jest Robert Lewandowski.

Robert Lewandowski wspiera najstarszy turniej młodzieżowy w Polsce

Reprezentant Polski ambasadorem turnieju jest już po raz piąty z rzędu. To właśnie on jest wzorem i idolem 25 tysięcy gimnazjalistów i 14 tysięcy gimnazjalistek, którzy zgłosili chęć udziału w tegorocznej edycji zawodów. Sam Lewandowski również w przeszłości występował w turnieju, dlatego też chętnie promuje jego idee.

W Coca-Cola Cup 2015, bo o tym turnieju mowa, został pobity rekord frekwencji - wystąpi w nim prawie 4 tysiące drużyn, najwięcej od 2010 roku. Nic dziwnego, że tak wiele ekip zgłosiło swój udział - zwycięzcy pojadą na międzynarodowy obóz treningowy, gdzie poznają rówieśników z innych krajów, z którymi wspólnie będą zdobywać piłkarskie szlify pod okiem najlepszych trenerów.

– Sport kształtuje nie tylko ciało, ale i charakter. Buduje wartości, otwartość na innych, wzmacnia relacje z rówieśnikami. Piłka nożna kojarzy mi się właśnie ze wspólną grą z kumplami na podwórku do wieczora, pozdzieranymi kolanami i super zabawą. Radość, jaką czerpiesz z tego, co robisz, przekłada się na poziom motywacji, dzięki której możesz osiągnąć naprawdę wiele. Myślę, że w dużej mierze właśnie dlatego mnie się to udało – mówi Robert Lewandowski, ambasador turnieju.

Wtóruje mu inny znany, polski sportowiec.
– Uprawianie sportu w młodym wieku przynosi same korzyści. Sportowa pasja sprzyja prawidłowemu rozwojowi młodzieży, a także pomaga w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami. Warto rozwijać te zainteresowania i inspirować młodych ludzi do próbowania swoich sił w sporcie, a przede wszystkim do czerpania z tego radości – dodaje Robert Korzeniowski, czterokrotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym i ambasador marki Coca-Cola.

Czytaj też: Żużel na Stadionie Narodowym. Bardzo wysokie zainteresowanie kibiców

Zakwalifikowane zespoły będą rywalizować najpierw na szczeblu regionalnym, a następnie wojewódzkim. Do wielkiego, ogólnopolskiego finału, który odbędzie się w dniach 19-20 czerwca 2015 roku, przejdą wyłącznie najlepsi.

Do tej pory we wszystkich edycjach turnieju wzięło udział 680 tysięcy młodych piłkarzy i piłkarek. Co roku ich zmagania przyciągają na trybuny tysiące kibiców.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Tomasz Bajerski po meczu Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Orzeł Łódź

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto