Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rusza kampania społeczna 'Prowadzę - jestem trzeźwy'. Zobacz video

MM
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem "Prowadzę- jestem trzeźwy".

Sierpień jest już tradycyjnie w Polskim Kościele miesiącem trzeźwości. Organizatorzy kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”, jak co roku, intensyfikują działania w tym okresie.
1 sierpnia ogólnopolskie telewizje TVN, TVP oraz telewizje lokalne rozpoczęły emisje spotu „Trzeźwość bez granic”. Spot pokazuje kierowcę (w tej roli aktor Dariusz Niebudek), który podróżując przez różne europejskie miasta reprezentuje ponadnarodową wspólnotę trzeźwych kierowców. Spot, tak jak wszystkie poprzednie, koncentruje się na pozytywnych emocjach i wartościach, świadomym wyborze i odpowiedzialności za życie innych.

Spot 'Prowadzę- jestem trzeźwy"

- Chcemy stworzyć wspólnotę kierowców różnych narodowości, którzy niezależnie od tego, czy są w Paryżu, Atenach czy w Warszawie, zawsze wierni są swojemu postanowieniu bycia trzeźwym za kierownicą – mówi ksiądz Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej – „Trzeźwość bez granic” oznacza również stan umysłu kierowcy, który decyduje się prowadzić samochód w 100% świadomie i odpowiedzialnie, bez alkoholu, narkotyków i dopalaczy we krwi.

Zagłosuj na swoją perłę i wygraj weekend w Mosznej

Zgodnie ze słowami Krzysztofa Gmyrka, dyrektora Business Consulting, agencja ta, we współpracy z księdzem Brzakalikiem, przygotowuje międzynarodową odsłonę kampanii w państwach Unii Europejskiej.

- Pierwsze kontakty po prezentacji świadczą o możliwościach zaistnienia akcji „Prowadzę – jestem trzeźwy” w takich krajach, jak: Austria, Czechy, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, a nawet Republika Południowej Afryki i USA – relacjonuje Lech Kaczoń (więcej o kongresie na www.trzezwosc.pl ).
Największym sukcesem kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” są towarzyszące jej zaufanie i odzew społeczny, spontaniczne zaangażowanie ludzi z różnych środowisk i grup społecznych, którzy z własnej inicjatywy propagują hasła kampanii wśród rodziny, przyjaciół i znajomych. Dowodem na to są tysiące maili od kierowców i członków ich rodzin, jakie do tej pory otrzymali organizatorzy kampanii.

Cel kampanii jest oczywiście słuszny i takie akcje są potrzebne. Spójrzmy jednak na spoty, którymi szwajcarskie władze zachęcały do bardziej ostrożnej jazdy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na opole.naszemiasto.pl Nasze Miasto