W miejskim call center pracuje 6 konsultantów, którzy przeszli szkolenie w każdym z wydziałów Urzędu Miasta. Mieszkaniec dzwoniąc na infolinię, uzyska odpowiedź na każde pytanie. Jeśli sprawa będzie skomplikowana i konsultant nie będzie mógł pomóc, to przełączy telefon do odpowiedniego urzędnika z konkretnego wydziału.
Dzwoniąc pod numer telefonu 1 77 88 99 00 można uzyskać niezbędne i podstawowe informacje o procedurach oraz obowiązujących formularzach przy załatwianiu spraw we wszystkich wydziałach Urzędu Miasta Rzeszowa oraz we wszystkich jednostkach organizacyjnych miasta.
Numer 1 77 88 99 00 dostępny jest w: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 7.30 do godz. 15.30, w środy od godz. 7.30 do godz. 17.00.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?