Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sieć Plus się zmienia. "Ja+" to nowe oferty dopasowane do każdego

st/mat. pras.
Sieć Plus się zmienia. "Ja+" to nowe oferty dopasowane do każdego
Sieć Plus się zmienia. "Ja+" to nowe oferty dopasowane do każdego mat. pras.
Nowe pozycjonowanie, nowe kolory, nowe twarze, nowe możliwości. A do tego atrakcyjne oferty, stawiające w centrum zainteresowań potrzeby klientów. To działania, które sieć Plus pragnie realizować w ramach nowej strategii "Ja+". Plus będzie mieć także nowe logo.

Nowa komunikacja kierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą zaspokajać ciekawość i głód wiedzy oraz szukają kompleksowych rozwiązań, łączących telekomunikację z rozrywką. Plus to operator, który daje nieograniczone możliwości w świecie telekomunikacji i szeroko rozumianej rozrywki.

Sieć będzie realizować zmiany w różnych obszarach. Poprzez nową platformę komunikacyjną będzie wprowadzać i wspierać oferty. Dzięki zmianom w oparciu o program "Ja+" pojawią się nowe oferty zbudowane pod kątem nowych potrzeb klienta wynikających z przenikania się różnych usług - rozmowy, smsy, mmsy, internet, wideo. Plus jako lider technologiczny, testuje i komercjalizuje nowe rozwiązania - największy zasięg LTE, HD Voice, udanie przeprowadzone testy eMBMS i VoLTE, a klientowi dostarczy innowacyjne rozwiązania i technologie w prosty i intuicyjny w użyciu sposób.

Nowa platforma komunikacyjna - Ja+ nowe możliwości
Jest zobrazowaniem głównej myśli strategicznej stojącej za „nowym Plusem” i za możliwościami, które oferuje. W centrum komunikacji jest zawsze indywidualny konsument, jego potrzeby pasje, a Plus jako operator dodaje Nowe Możliwości - atrakcyjne oferty, przyjazne proste, intuicyjne i niwelujące wszelkie bariery technologie oraz dopasowaną do tego komunikację. Ja+ nowe możliwości stawia człowieka w centrum, koncentruje się na prawdziwych ludziach, z ich potrzebami, emocjami, pasjami, rozumie potrzebę indywidualizacji świata swoich klientów - daje im to, czego oczekują - łączy świat telekomunikacji z szeroko rozumianą rozrywką. Ja+ oznacza również możliwość dodawania i łączenia wielu elementów. Zapowiada dodatkowe korzyści, wartości, okazje i umiejętności.

- Ja+ to mój świat powiększony o nowe możliwości. - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Plusie i Cyfrowy Polsacie. - Nowa platforma komunikacyjna wyraźnie pokazuje osobowość marki: nowoczesną, bez ograniczeń, radosną, witalną i na czasie. Młodzi ludzie z naszych spotów to indywidualiści, znający swoją wartość, posiadający pasje i pragnienia, a z Plusem ich świat nabiera jeszcze więcej możliwości - wprost na wyciągniecie ręki - dodaje.

Nowa platforma to nie tylko bohaterowie i ich pasje czy historie, ale także zabawa kolorami - została wprowadzona cała paleta barw, aby uwidocznić, że tak jak potrzeby każdego klienta są inne, tak Plus ma cały wachlarz ofert dopasowanych do tych potrzeb. Świeża, innowacyjna, dynamiczna marka nie ogranicza się tylko do jednego koloru. Zmienia się również identyfikacja wizualna samej marki - Plus odchodzi od kolorowego logotypu na rzecz monochromatycznego logo występującego na różnych tłach.

W ramach nowej strategii Ja+, Plus oferuje kilka możliwości, w zależności od potrzeb. W nowej ofercie znajdziemy pakiety dla osób, które korzystają dużo z internetu (Ja+ LTE), dla tych, którzy używają telefonu w firmie (Ja+ firma), a także "ofertę bez końca", w której znajdziemy rozmowy do wszystkich sieci bez limitu. Dodatkowo sieć Plus proponuje także wyjątkowe oferty "na kartę". Ceny za miesięczne korzystanie z telefonu w jednej z wymienionych ofert zawierają się w przedziale 29-109,99 zł. O szczegóły należy pytać się w salonach sprzedaży lub warto poszukać indywidualnych ofert na stronie internetowej www.plus.pl.


Plus dzisiaj
Plus jest dzisiaj częścią Grupy Polsat - największego dostawcy zintegrowanych usług multimedialnych i lidera na rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Pierwszym etapem realizacji tej strategii było wprowadzenie programu SmartDom, który jest dzisiaj ogromnym sukcesem – ponad 700 tysięcy użytkowników i ponad 2,17 mln usług.
Drugim etapem było wprowadzenie na rynek nowej marki telekomunikacyjnej dla młodych - Plusha. Teraz przyszedł czas na realizację kolejnego etapu i nową strategię dla głównej marki telekomunikacyjnej – Plus - w relacjach z klientami i otoczeniem rynkowym. Plus zmienia się odpowiadając na potrzeby klientów i obecne trendy rynkowe.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto