Pierwszy warszawski lokal na ul. Kijowskiej jest dość mały. Na ścianie widzimy motto restauracji a wewnątrz otrzymujemy także informacje o promocjach na pierwsze zamówienie (ze specjalnym kodem aż 50% zniżki). Do wyboru w menu macie cztery rozmiary pizz - S, M, L i XL. Dostępne w lokalu i w dostawie. W menu także inne amerykańskie dania, jak np. skrzydełka kurczaka w sosie BBQ. Ceny w granicach od kilkunastu złotych za danie czy małą pizzę do maksymalnie ok. 42 zł za pizzę XXL.
Motto strategii firmy brzmi: „Lepsze składniki. Lepsza pizza”. Właśnie do wysokiej jakości składników firma przywiązuje ogromne znaczenie. Świeże ciasto i warzywa, unikalny sos pomidorowy oraz oryginalne włoskie sery i wędliny to podstawa pizzy Papa John’s.
John Schnatter, założyciel Papa John’s, swoją pierwszą pizzę upiekł w 1984 roku. W wieku 15 lat zaczął pracował w lokalnej pizzerii, w której przeszedł wszystkie szczeble kariery- od zmywania naczyń do pieczenia pizzy. Niedługo później przyszło mu ratować upadającą tawernę swojego ojca. Sprzedał swój samochód - Chevrolet Camaro Z28 z 1971 roku, a za uzyskane w ten sposób pieniądze kupił używany sprzęt i na zapleczu bankrutującego baru, zaczął piec pizzę według własnego przepisu. W 1985 roku otworzył pierwszą restaurację Papa John’s w Jeffersonville w stanie Indiana.
Obecnie pod tym szyldem istnieje ponad 5 tys. restauracji - 3,5 tys. w Stanach Zjednoczonych i 1,6 tys. w 44 krajach na całym świecie, m. in. w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Chinach, Wenezueli, Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Francji, Hiszpanii, Holandii i Turcji. Amerykańska spółka z powodzeniem rozwija swój biznes również w Rosji i na Białorusi.
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?