W latach 2006-2011 tempo wzrostu zapotrzebowania na ten surowiec wyniosło przeciętnie ok. 2% w skali roku. Rynek jak na razie pozostaje zmonopolizowany przez wyłącznego dostawcę, PGNiG. Otwiera to przed Spółką możliwość powtórzenia sukcesu sprzed trzech lat, kiedy to debiutowała ona na zdominowanym przez pięciu potężnych dostawców rynku energii elektrycznej.
Według Urzędu Regulacji Energetyki, obecnie już co piąta firma, która zmieniła sprzedawcę, wybiera właśnie Spółkę Energia Dla Firm. EDF chce wygrać z konkurentami dzięki gwarancji stałej ceny oraz innowacyjnemu sposobowi rozliczeń, który pozwoli przedsiębiorcom opłacać równe miesięczne kwoty.
Zobacz: Święto Politechniki Warszawskiej. Uczelnia obchodzi 98. urodziny [PROGRAM]
Sprzedaż gazu rozpocznie się w połowie miesiąca i wykorzystane zostaną wypracowane przez Spółkę kanały pozyskiwania klientów energii elektrycznej.
Eksperci firmy oceniają, że za blisko 10% zużycia energii odpowiadają handel i usługi. Jest to łącznie ok. 200 tys. podmiotów, do których spółka chce wyjść z propozycją konkurencyjną wobec dotychczasowego monopolisty.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?