Sprawny senior to zdrowy senior

abcZdrowie.pl
Regularne ćwiczenia korzystnie wpływają na kondycję organizmu i jego funkcjonowanie. Fakt ten nie uszedł uwadze seniorów, którzy coraz częściej prowadzą aktywny tryb życia.

Aktywność fizyczna po 60 urodzinach powoli przestaje wzbudzać duże emocje. Coraz częściej widujemy seniorów biorących udział w zawodach, maratonach i treningach nordic walking. Aby ćwiczyć, wystarczą dobre chęci i zdrowie – jak przekonują aktywni dziadkowie i babcie, na rozpoczęcie przygody ze sportem nigdy nie jest za późno. Bardzo ważne jest jednak, by stopień nasilenia ćwiczeń zwiększać stopniowo. Na początek wystarczy zwykły spacer. Gdy kondycja pozwala na większe wyzwania, można przejść do energicznego marszu i innych ćwiczeń.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Partnerem serwisu jest

Kogo powoła nowy selekcjoner?

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
Janka

Ruch i dieta to podstawa :) Jedno bez drugiego nie działa. Niestety teraz jedzenie jest słabej jakości, nawet owoce i warzywa pryskane, więc dobrze się jakoś dodatkowo wspomagać. Są różne naturalne suplementy ,po które warto sięgać. Ja polecam np. to https://stolatplus.net/ Wzmacnia odporność i oczyszcza z toksyn.

Dodaj ogłoszenie