Z raportu dowiadujemy się też, że w całym 2012 r. zysk netto firmy wyniósł 94,7 mln zł czyli o 3,9 mln zł (4,3 proc.) więcej niż rok wcześniej.- Ubiegły rok należy zaliczyć do jednego z trudniejszych okresów dla branży motoryzacyjnej od 1990 r. Mimo spadku potencjału na rynku opon, nasza spółka osiągnęła bardzo dobre rezultaty. Przekroczenie o niemal 4 mln zł dobrego wyniku z 2011 r. było możliwe dzięki zaoferowaniu kierowcom konkurencyjnych produktów i oszczędnościom w kosztach ogólnych spółki – skomentował Jacek Pryczek, prezes Firmy Oponiarskiej Dębica SA. Przy ogólnie słabej kondycji rynku europejskiego i krajowego w 2012 r., dębicki producent sprzedał o 11 proc. opon mniej niż w 2011 r. Spadek ten w części został zrekompensowany wzrostem cen produktów. Przychody ze sprzedaży za r. 2012 wyniosły 2,133 mld zł, a więc o 8,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Aż 89 proc. sprzedaży skierowane było do firm z grupy Goodyeara.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?