Na początku maja o Białymstoku ma być głośno w mediach: w telewizji zobaczymy film reklamowy, a billboardy promujące Białystok mają się pojawić w 10 największych miastach Polski. Twarzami promującymi Biaystok są: Elwira Horosz (projektantka mody), Olga Mularczyk (studentka działająca w Bractwie Młodzieży Prawosławnej), Michał Snarski (student Akademii Teatralnej) oraz Jakub Jaworski (zawodnik Juvenii Białystok).
Linię kreacyjną Białegostoku zaprezentowano 28 kwietnia na konferencji w Esperanto Cafe. Miałam okazję być na tej konferencji. Cóż... mam mieszane uczucia. Film promujący Białystok przedstawia anioła owianego dymem i fruwającego przed Pałacem Branickich. Oczywiście slyszymy też hasło „Wschodzący Białystok". Nie wiem, jaki był zamysł twórców, bo nie rozumiem istoty tego fimu.
Billbordy przedstawiają czwórkę młodych ludzi na tle Pałacu Branickich. Na pewno wszyscy się napracowali przy przygotowaniu promocji, zwłaszcza, że miasto wyda na nią prawie 3 mln zł, ale spodziewałam się czegoś innego. Konferencję uświetnił występ tancerzy Fair Play Crew, pokaz zdjęć nadesłanych na konkurs, a także catering, który chyba był nejlepiej przygotowanym punktem programu.
I każdy dostał nagrody – mniejsze, większe, ale na pewno niespodziewane. Ja dostałam bilet wstępu na cały dzień do Bajkolandu. Po takiej konferencji nie ma to jak na cały dzień zanurzyć się w baseniku z piłeczkami. Może wtedy uda mi sie zrozumieć linię kreacyjną Białegostoku...
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?