Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Studenci Politechniki nakręcili film. Promują miasto i uczelnię

Redakcja
Nz. Damian Gębarowski, pracownik naukowy Wydziału Zarządzania Politechniki Naukowej i opiekun Studenckiego Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej oraz odpowiedzialna za scenariusz prezeska koła Justyna Bryk.
Nz. Damian Gębarowski, pracownik naukowy Wydziału Zarządzania Politechniki Naukowej i opiekun Studenckiego Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej oraz odpowiedzialna za scenariusz prezeska koła Justyna Bryk. Piotr Wrotny
Swoje dzieło zatytułowali "Iterum... czyli film o Rzeszowie i Politechnice Rzeszowskiej". I tak rzeczywiście jest, bo oprócz wykładowych sal i laboratoriów, w filmie zobaczymy miejski stadion, rynek czy okrągłą kładkę.

Za całe przedsięwzięcie odpowiedzialni są członkowie Studenckiego Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej działającego na Wydziale Zarządzania PRz: – Zaczęliśmy od burzy mózgów, każdy na spotkanie miał przyjść z jakimś rymem o naszej uczelni lub mieście – mówi Justyna Bryk, prezes koła – Na początku nie było łatwo, ale z każdą chwilą wpadaliśmy na kolejne pomysły.I tak powstało 5 minut bardzo dynamicznego filmu, który z przymrużeniem oka promuje Politechnikę Rzeszowską i miasto chociażby takimi tekstami jak „Jest też pomnik oryginał, co uwagę zwraca, każdy jego nazwę dwuznacznie sobie skraca" lub "Określani w Rzeszowie mianem "pasiaki", są to naprawdę przystojne chłopaki".Głównymi aktorami są studenci i pracownicy Politechniki, ale udało się też namówić do wystąpienia w filmie znane osobistości ze świata kultury i sportu. Pojawiają się m.in. Justyna Steczkowska, Krzysztof Skiba i Zbigniew Bartman: – Spotkaliśmy się z wielką otwartością tych osób, nie było żadnego problemu z namową do wystąpienia w naszym filmie. Jedynym problemem było zgranie się w czasie, bo wiadomo, że są to osoby bardzo zajęte – opowiada Damian Gębarowski, opiekun SKNKM i reżyser filmu.Prace nad filmem trwały 12 miesięcy a w jego powstanie w sumie było zaangażowanych kilkaset osób, głównie statystów. Przez pierwsze kilka dni po premierze obejrzało go ponad 30 tys. widzów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto