Żacy sami wyszli z taką inicjatywą. Projekt wymyślili w ramach przedmiotu psychologia zarządzania.– Zależy nam na tym, żeby mieszkańcy, głównie dzieci, byli widoczni na drogach. To poprawi ich bezpieczeństwo. Odblaski dostaliśmy od burmistrza i Firmy Oponiarskiej Dębica – wyjaśnia Alicja Warchoł, studentka. Żacy rozdawali gadżety przechodniom spotkanym w Rynku. Część zaczepionych mieszkańców była nieufna. Obawiała się, że to akwizytorzy, którzy usiłują sprzedać im jakąś rzecz. Po wyjaśnieniach przyjmowali jednak odblaski. – Zaczepiłem też kilku kierowców, którzy zaparkowali w Rynku. Tłumaczyłem im, żeby wzięli odblaski jeśli nie dla siebie, to dla swoich dzieci czy innych członków rodziny. Dziwne, ale żaden nie przyjął prezentu – mówi dr Lech Górniak, wykładowca z UE w Krakowie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?