Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sweet Deal Wrocław: 50 proc. rabaty to standard

Redakcja
Rabaty są różne. 50 proc. zniżki to praktycznie standard – mówi Marek Szymański, który wprowadza na polski rynek SweetDeal, nowy serwis zakupów grupowych.

Sebastian Luciński: **Czym jest SweetDeal? Na czym polega działanie tego serwisu? **

Marek Szymański: SweetDeal to serwis zamówień grupowych, w którym internauci mogą kupować usługi z bardzo atrakcyjnymi rabatami, pod warunkiem, że zbierze się określona, wymagana liczba chętnych.

Czym się różni SweetDeal od innych tego typu serwisów, takich jak Grupon czy Gruper?

SweetDeal jest na pewno bardziej regionalny od innych podobnych mu serwisów. Oprócz największych miast w Polsce skupia się także na tych mniejszych, zapewniając tam ciągłość ofert regionalnych. Do końca stycznia będzie ich 22. W każdym mieście prezentujemy jedną ofertę dziennie, a w piątek ofertę weekendową.

Czy firmom, które oferują rabaty, opłaca się współpraca ze SweetDeal'em?

Firmy otrzymują przede wszystkim ogromną promocję swoich usług widoczną nie tylko na SweetDeal'u, ale także w naszych mediach, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów stałych. Firmy dostają to, co lubią najbardziej - rozliczają się z nami za efekt. W tym przypadku de facto przyprowadzamy klienta bezpośrednio do firm.

Zobacz również:
Sweet Deal, czyli tanie kupowanie
SweetDeal Wrocław: krok po kroku

Ile można zaoszczędzić, kupując przez SweetDeal'a wybrany produkt lub usługę?

Oferowane są głównie usługi z takich branż, jak: gastronomia, zdrowie i uroda, rekreacja. Rabaty są różne. 50 proc. zniżki to praktycznie standard, ale pojawiają się i takie oferty, gdzie zaoszczędzić można nawet 70 proc. Zdarzają się oferty jeszcze bardziej korzystne, np. w grudniu na koszalińskiej stronie SweetDeal można było wykupić zabiegi kosmetyczne za blisko 400 zł taniej. Z kolei w Szczecinie w ofercie mieliśmy rabat na ekskluzywny bal sylwestrowy razem z noclegiem w hotelu. Obniżka była spora. Dzięki rabatowi można było zaoszczędzić aż 1100 zł. Z ciekawszych ofert zdarzały się rabaty m.in. na zestaw sushi w japońskiej restauracji, trening bezpiecznej jazdy samochodem czy wynajem domku drewnianego z tradycyjną rosyjską sauną.

SweetDeal to projekt Mecomu, który jest już prowadzony w innych krajach. Jak SweetDeal radzi sobie na innych rynkach?

Pierwsza z projektem ruszyła Dania, zaraz później Norwegia i Szwecja. Wszędzie, gdzie SweetDeal się pojawi, spotyka się z dużym uznaniem, zarówno internautów, jak i dostawców. Możemy jednak nieskromnie powiedzieć, że to Polska, spośród krajów Mecomu, ma już najwięcej miast.

Jak wygląda praca nad SweetDealem, kto go przygotowuje, jak wygląda poszukiwanie firm partnerskich?

W każdym mieście, w którym pojawia się SweetDeal mamy dedykowanych pracowników, których zadaniem jest pozyskiwanie nowych dostawców. Trzeba jednak zauważyć, że coraz większa liczba dostawców sama zgłasza się do nas, deklarując chęć podjęcia współpracy.

Przy SweetDeal’u działa też forum dyskusyjne. Nie obawiacie się negatywnych opinii użytkowników?

To kolejna rzecz, która wyróżnia nas od innych, podobnych serwisów. Oczywiście wdrożenie forum niesie takie ryzyko, ale też wiemy, pracując w mediach, że forum jest interesującą dla internautów formą komunikacji. Jest to również dla dostawców możliwość poznania opinii użytkowników na ich temat. A przecież o to we wszystkich badaniach marketingowych nam chodzi, aby dowiedzieć się jak najwięcej, co nasi klienci myślą o nas. Nawet, jeśli nie myślą tylko pozytywnie.

Tym żyje miasto! Konkurs dziennikarski
Wydarzenia kulturalne 2011 we Wrocławiu
Wybierz z nami 7 Nadziei WrocławiaTwórz z nami MMWrocław

Opublikuj materiał i wygraj nawet 500 zł!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto