Nie bez dumy prezes CPP Toruń-Pacific podkreślał, że udało się wykonaćplan finansowy. Choć, jak przekonywał, był to niezwykle trudny rok dlafirmy.- Dyskonty wprowadziły więcej własnych marek do sklepów, apierwsze półrocze nie dało takich wyników, jakich oczekiwaliśmy -tłumaczył Wojciech Sobieszak. - Druga połowa okazałasię jednak dla nas bardzo dobra, wykonaliśmy plan. Wykorzystaliśmynasze możliwości i to, że potrafimy dostosować się do rynku.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?