Szkolenia marketingowe w Warszawie

Artykuł sponsorowany Zaktualizowano 

16 - 25 września w Warszawie odbędzie się kolejna edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie! W przeciągu 4 dni każdy może przeszkolić się kompleksowo z tej tematyki lub wybrać konkretną dziedzinę, na której chciałby się skupić. Szkolenia odbywają się w Golden Floor Tower przy ul. Chłodnej 51, a ich organizatorem jest sprawny.marketing – firma, która jest liderem szkoleniowym z zakresu marketingu w Polsce i do tej pory przeszkoliła już ponad 11 tysięcy osób. Na szkolenia nadal można zapisać się wchodząc na szkolenia.sprawny.marketing.

Szkolenia prowadzone są przez najlepszych w kraju ekspertów i praktyków, którzy na co dzień zajmują się daną tematyką w firmach i agencjach. 8-godzinne spotkanie pozwala przekazać skondensowaną dawkę wiedzy i skupić się na poruszanych zagadnieniach kompleksowo. Co istotne, szkolenia prowadzone są na różnych poziomach zaawansowania, dzięki czemu każdy może wybrać właściwy dla siebie poziom.

Dostępne szkolenia:

• Google Ads (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.

• Google Ads PRO (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Podczas szkolenia Łukasza wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.

• Optimized Content Marketing (prowadząca Marianna Krupa)

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

• SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)

Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!

• Google Analytics (prowadzący Maciej Lewiński)

Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!

• Google Analytics PRO (prowadzący Maciej Lewiński)

Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja.

• Facebook Marketing & Ads (prowadzący Szymon Florczak)

Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę angażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku by osiągać maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.

• Facebook Marketing PRO (prowadzący Szymon Florczak)
Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.

• Instagram Marketing (prowadząca Justyna Mudło)

Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formuły szkolenia z naszą nową trenerką, dla której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!

• LinkedIn Marketing & Slideshare (prowadząca Dagmara Pakulska)

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn. Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

• Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments (prowadząca Dagmara Pakulska)

Podczas szkolenia odkryjesz potencjał tego wyjątkowego medium społecznościowych: dowiesz się, w jaki sposób zbudować markę, która zyska przychylność grupy docelowej. Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno. Zyskasz również wiedzę nt. tego, czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach.

• Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting sprzedażowy (prowadzący Paweł Tkaczyk)

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 4-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.

• Skuteczny E-Marketing (prowadzący Mariusz Łodyga)

Głównym tematem szkolenia Skuteczny E-Marketing są sposoby zwiększania poziomu konwersji. Szkolenie Skuteczny E-marketing cechują całościowe podejście do tematu, duża wiedza, oraz umiejętność jej przekazywania przez prowadzącego. Na szkoleniu dowiesz się, m.in. jak zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki, zwiększyć obroty oraz ulepszyć model biznesowy.

• Sprzedaż w Internecie: eBay (prowadzący Mateusz Grzywnowicz)

Podczas szkolenia Mateusz wskaże Ci jak dotrzeć do międzynarodowego klienta pochodzącego zarówno z Europy jak i ze Świata. Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpocząć sprzedaż na tym serwisie. eBay to jeden z podstawowych kanałów sprzedaży na globalnym rynku e-commerce.

• Sprzedaż w Internecie: Amazon (prowadzący Mateusz Grzywnowicz)

Na szkoleniu Mateusz pokaże Ci jak Polskie firmy e-commerce mogą z powodzeniem rozwijać swoją sprzedaż na tym potężnym portalu. Nie jest to jednak łatwe i aby zaistnieć na Amazon należy się solidnie przygotować, ponieważ Amazon, poza stymulującymi perspektywami rozwoju, stawia też rygorystyczne wymagania dotyczące jakości oferowanych produktów oraz usług na najwyższym poziomie. Sprzedawcy, którym jeszcze daleko do doskonałości, mogą mieć problem, żeby zawojować ten rynek.

• Sprzedaż w Internecie: Allegro (prowadzący Paweł Mielczarek)

Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informacje, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując wypracowane schematy działania.

• Copywriting w email marketingu (prowadzący Dariusz Puzyrkiewicz)

Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.

• Email & SMS marketing (prowadzący Paweł Cichocki)

Podczas szkolenia dowiesz się jak pozyskać odbiorców i zaplanować angażujący scenariusz komunikacji. Poznasz specyfikę kanału EMAIL & SMS oraz elementy, na które trzeba zwracać uwagę podczas ich wdrażania. Nauczysz się tworzyć kreacje email i komunikaty sms. Dowiesz się jak połączyć oba kanały, tak aby generowały dla Ciebie wartościowy ruch.

• Videomarketing: YouTube, FB i inne serwisy (prowadzący Maciej Wróblewski)

Podczas szkolenia poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Zdobędziesz także wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebook, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.

• YouTube PRO (prowadzący Maciej Wróblewski)

Szkolenie jest poświęcone stricte serwisowi YouTube. Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działań marketingowych na tej platformie. Dowiesz się m.in. jak przygotować strategię komunikacji, poznasz tajniki SEO i pozycjonowania na YouTube. Nauczysz się metod reklamowania filmów za pomocą Ads i optymalizacji kampanii. Przenieś swoją komunikację video na wyższy poziom! Jeżeli pracujesz z marketingiem video i chcesz rozwijać w tym kierunku – to szkolenie jest idealne dla Ciebie.

• Skuteczny E-Commerce (prowadzący Aleksander Waszak)

Szkolenie Skuteczny E-Commerce, czyli jak otworzyć i prowadzić sklep internetowy. W trakcie szkolenia poznasz aspekty dotyczące wprowadzenia do sprzedaży internetowej, tj. wskaźniki, które warto mierzyć w sprzedaży online, jakie oprogramowanie wybrać, wiarygodność nowego sklepu czy też skuteczny proces zakupowy. Opanujesz najważniejsze narzędzia e-commerce. A także nauczysz się tajników marketingu w e-commerce, aby Twój sklep dbał o klienta i o sprzedaż nawet jak śpisz.

• Strategia Marketingowa (prowadzący Jacek Pogorzelski)

Uczestnicy szkolenia poznają praktyczny, czteroetapowy proces projektowania strategii rynkowej, której celem jest metodyczna realizacja założonych celów na danym rynku. Proces ten jest efektem prawie dwudziestu lat doświadczeń w planowaniu strategicznym, które zaowocowało stworzeniem kilkuset strategii. Naucz się na bazie jednego schematu opracować dowolną strategię rynkową!

• Kryptowaluty i Technologie Blockchain (prowadzący Jacek Kubiak)

Podczas szkolenia dowiesz się czym są kryptowaluty i technologia blockchain, oraz jak możesz wykorzystać je w swoim biznesie. Poznasz kilka sposobów na stworzenie personalnej lub firmowej kryptowaluty wraz z plusami, minusami i kosztami takiego przedsięwzięcia oraz stworzysz swój pierwszy token!

• Jak współpracować z Influencerami? (prowadzący Wojtek Kardyś)

Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z Influencerami, Wojtek przeprowadzi Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące współprac, negocjacji i trendów w tej dziedzinie. Jeżeli masz już pewne doświadczenie, to uzupełnisz swoją wiedzę o nowe trendy, case’y i ciekawostki ze świata influencerów. Dowiesz się o stawkach i najnowszych narzędziach do analizy data audience (jakości followersów danych influencerów).

• Podstawy grafiki dla marketera (prowadzący Jacek Kłosiński)

Na szkoleniu poznasz zasady pomagające w odpowiednim dobieraniu krojów pisma oraz konstruowaniu palet kolorystycznych. Dowiesz się, jak estetycznie rozkładać poszczególne elementy projektowanych przez Ciebie infografik. Opanujesz podstawy projektowania graficznego, które przydadzą się nie tylko przy tworzeniu infografik!

• Jak zbudować sprawny dział marketingu? (prowadzący Piotr Golczyk)

Na szkoleniu dowiesz się skąd biorą się problemy między zarządem, a marketingiem i jak nimi zarządzać. Piotr wskaże Ci jak zorganizować pracę marketingu w taki sposób, by krok po kroku poprawiać wyniki.

• Modelowanie atrybucji (prowadzący: Witold Wrodarczyk) - SZKOLENIE PRO

Podczas szkolenia Witold przeprowadzi Cię przez tematykę ścieżek wielokanałowych, konwersji wspomaganych i modelowania atrybucji. Dowiesz się, jak wykorzystać Google Analytics do właściwej oceny roli poszczególnych kanałów marketingowych w generowaniu sprzedaży, ale także poznasz inne narzędzia i metody modelowania atrybucji.

• Optymalizacja konwersji (prowadzący: Witold Wrodarczyk) - SZKOLENIE PRO

Na szkoleniu poznasz modele, które ułatwią podejmowanie decyzji i metody analizy, dzięki którym unikniesz popełniania błędów i które doprowadzą Cię czasem do zaskakujących wyników. Program szkolenia wybiega poza szablonowe myślenie o optymalizacji i otwiera oczy na wiele nieoczywistych możliwości poprawy efektywności działań reklamowych.

• Google Zakupy (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk) - SZKOLENIE PRO

Czy wiesz, że 80% sklepów internetowych upada już na początku działalności? Dlaczego tak się dzieje? Jedną z przyczyn są złe inwestycje marketingowe, zwłaszcza w obszarze online. Na szkoleniu Łukasza dowiesz się jakie narzędzia w Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce.

• Marketing Automation (prowadzący: Michał Korba) - SZKOLENIE PRO

Dlaczego warto wiedzieć jak zautomatyzować marketing?
Przede wszystkim dzięki automatyzacji oszczędzisz czas, a także zwiększysz takie wskaźniki, jak stopień zaangażowania odbiorców czy współczynniki konwersji. Podczas szkolenia Michała Korby dowiesz się m.in. jak krok po kroku wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji konkretnych celów biznesowych.
Wejdź na szkolenia.sprawny.marketing i wybierz odpowiednie dla siebie szkolenie!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3