Tunel, który łączy ją ze stacją Dworzec Wileński jest gotowy.
Tarcza TBM Elisabetta przebiła się do wewnątrz otwartej przestrzeni stacji Stadion Narodowy we wtorek. Dzięki temu zakończył się czasochłonny etap budowy tunelu, który połączył stacje Stadion i Dworzec Wileński.
Na zdjęciach widać też końcowe elementy zaplecza tarczy drążącej Krystyna. Po wykonaniu 65 metrów tunelu w kierunku stacji Centrum Nauki Kopernik, tarcza znalazła się 650m od koryta Wisły.
Gotowe jest już łącznie ponad 5,5 km tunelu II linii metra. Wykorzystano do tego 3670 pierścieni, którymi zbudowano tunel. Do ich wyprodukowania zużyto 30 tys. metrów sześciennych betonu.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?