Kilka dni temu napisaliśmy o problemie zalewanego po większych opadach deszczu parkingu obok sklepu Biedronka przy ulicy Kościuszki. Sklep otwarto w kwietniu, a po niespełna dwóch miesiącach pojawił się problem. Wody było tak dużo, że klienci rezygnowali z parkowania przy Biedronce, a lokatorzy sąsiadującego ze sklepem bloku nie mogli dojść do śmietnika. Po naszej publikacji otrzymaliśmy wyjaśnienia z firmy Jeronimo Martins Polska S.A., która ma sieć sklepów Biedronka.- Chcąc znaleźć przyczynę, a także najlepsze rozwiązanie zaistniałej sytuacji bezzwłocznie zgłosiliśmy ten fakt do firmy, która wykonała parking - czytamy w piśmie biura prasowego tej firmy. - 31 lipca jej przedstawiciele pojawili się na miejscu, aby zdiagnozować problem. Wykonawca naprawił zgniecioną rurę odpływową, która funkcjonowała jeszcze przed przejęciem przez nas budynku, a także oczyścił studzienki z liści, gliny oraz ziemi. Zostaliśmy również zapewnieni, że powyższe czynności pozwolą uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?