Wg miesięcznika Press serial Lekarze wyprodukowany przez telewizję TVN jest jednym z najlepszych produktów promujących markę - serial sklasyfikowany został na drugim miejscu. - Miasto pokazano w nowoczesny sposób: kilka niestandardowych ujęć plus przeniesienie opowieści o tle akcji do „Dzień Dobry TVN" to bardzo dobry pomysł – czytamy w miesięczniku "Press". - Plus za kompleksowość projektu, za rozmach wizualny plenerów miasta i fikcyjnego szpitala w wersji luksusowej. Dobrze wykorzystano fabułę (ucieczka głównej bohaterki z Warszawy do mniejszego, ale atrakcyjnego miasta) do promocji Torunia. Jak podkreślili dziennikarze z miesięcznika Press, ich znajomi po zobaczeniu kilku odcinków postanowili wybrać się do Torunia. Jak więc pokazuje taka promocja miasta jest bardzo skuteczna.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?