Trzy miesiące bez pętli przy Centralnym. Sprawdź, gdzie się zatrzyma Twój autobus
Inwestycja była długo wyczekiwana nie tylko przez podróżnych, ale również przez mieszkańców dzielnicy, którzy aby przejść na Śródmieście, musieli na dziko pokonywać tory kolejowe. W piątek stan techniczny tunelu badała komisja, która wydała pozytywną opinię.
Zobacz: Remont Centralnego na półmetku. Jak oceniają go warszawiacy?
Zobacz: PKP podpisały umowę na przebudowę dworca Warszawa Stadion
Inwestycja rozpoczęła się w 2009 roku, natomiast terminów otwarcia było jak dotąd kilka. Najpierw wrzesień 2010 rok, potem grudzień. Opóźnienia spowodowały m.in. zastrzeżenia Straży Pożarnej oraz konieczność poprawienia niedoróbek. W końcu dokumenty utknęły u wojewódzkiego inspektora nadzoru budowlanego.
170-metrowy tunel połączył pobliską stację metra Dworzec Gdański z peronami i ul. gen. Zajączka. Koszt inwestycji to ok 120 mln zł. Pieniądze wykładają Polskie Linie Kolejowe, a także Zarząd Transportu Miejskiego.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?