- Osiągnięcie tak wysokiego zysku wobec wciąż pogarszającej się sytuacji na rynku opon dowodzi, że nasze produkty są bardzo konkurencyjne i spełniają wysokie oczekiwania kierowców – wyjaśnia Jacek Pryczek, prezes firmy. - Jestem przekonany, że nasza najnowsza opona zimowa Dębica Frigo HP, która jest pierwszą oponą zimową o wysokich osiągach w historii marki Dębica, silnie poprawi naszą sprzedaż w najbliższym okresie, gdy kierowcy będą przygotowywali samochody do jazdy w zimie.Łącznie po trzech tegorocznych kwartałach zysk netto producenta opon wynosi 75,7 mln zł. To tyle samo, co rok temu. Firma powtórzyła ten dobry wynik, mimo że sytuacja na rynku opon w 2012 r. pogorszyła się. Firma z Dębicy sprzedała o 10 proc. opon mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Częściowo zrekompensowała to sobie wyższymi cenami, w efekcie wartość sprzedaży była mniejsza niż rok temu jedynie o 4,8 proc. i wyniosła niespełna 1,7 mld zł.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?