Choć operator obiektu, Narodowe Centrum Sportu, nie wydało jeszcze oświadczenia w tej sprawie, Gazeta Stołeczna dowiedziała się, że swoje oferty wniosła „więcej niż jedna” firma. Poza tym są to instytucje polskie. Sponsor główny będzie miał prawo do umieszenia swojej firmy w nazwie Stadionu Narodowym.
Czytaj także: Postęp robót na budowie Stadionu Narodowego w Warszawie (ZDJĘCIA)
Jestem zadowolony, firmy, które się zgłosiły, to dobrzy partnerzy do rozmów o nazwie stadionu. Liczę, że negocjacje zakończymy latem. Myślę, że kandydatowi na sponsora generalnego stadionu też będzie zależało na tym, żeby rozmowy zakończyć przed imprezą oficjalnego otwarcia Stadionu Narodowego, która odbędzie się 27 sierpnia – mówi w rozmowie z Gazetą Stołeczną Rafał Kapler, prezes Narodowego Centrum Sportu.
Sponsor tytularny stadionu miałby wpłacać na jego konto od 10 do 12 mln złotych rocznie. To spory zastrzyk do budżetu obiektu. Roczne utrzymanie stadionu miałby kosztować nawet 35 mln złotych.
Czytaj także:
Czy Polska zagra z Niemcami w rugby na Stadionie Narodowym? Trwają negocjacje
Końcowe prace przy dachu Stadionu Narodowego. "Operacja unikalna na skalę światową"
Warszawski Stadion Narodowy w Cannes
O Euro 2012 w Warszawie czytaj na stronie warszawa.naszemiasto.pl
Wszystko o Euro 2012 na stronie drogadoeuro2012.pl
źródło: warszawa.gazeta.pl
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?