Kioski ustawione są na poziomie odlotów i dostępne dla pasażerów, którzy przeszli kontrolę bezpieczeństwa. Cztery z nich są zlokalizowane w strefie Schengen, a pięć w strefie Non-Schengen.
- Naszym celem jest stały rozwój usług dostępnych na Lotnisku Chopina. Dlatego szukamy nowych rozwiązań, które będą użyteczne dla pasażerów korzystających z warszawskiego portu - mówi Piotr Nalej, dyrektor Biura Handlowego. - Przyjazne i łatwe w obsłudze kioski internetowe zapewnią podróżnym dostęp do praktycznych i aktualnych informacji, a także z pewnością umilą czas oczekiwania na lot - dodaje.
W nowych kioskach internetowych bezpłatnie będzie można korzystać ze strony internetowej Lotniska Chopina. Za surfowanie po innych stronach internetowych trzeba będzie dodatkowo zapłacić (cennik jest dostępny przy każdym kiosku).
Dotychczas na Lotnisku Chopina można było korzystać z Internetu tylko w niektórych lokalach gastronomicznych i specjalnych strefach promocyjnych. Dostęp do Internetu w formie bezprzewodowej, jak i na stacjonarnych stanowiskach komputerowych, mają również podróżni spędzający czas przed odlotem w salonach Executive Lounge i w salonie VIP. Właścicielem nowych kiosków jest opolska firma ArtBoro.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?