Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W inowrocławskich sklepach z alkoholem pojawi się tajemniczy klient

redakcja
redakcja
Inowrocław przystąpił do ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie".

Hasło przewodnie akcji to: „Reaguj, gdy niepełnoletni kupuje alkohol". Celem kampanii jest uświadomienie jak największej liczbie osób, że sprzedaż alkoholu osobom poniżej 18 lat jest przestępstwem. Co ważne takiej sytuacji może zapobiec nie tylko sprzedawca, pomóc może każdy świadek takiej sprzedaży.
Organizacją kampanii w naszym mieście zajmie się Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień. W ramach akcji przeprowadzona zostanie specjalna ankieta, która pokaże skalę sprzedaży alkoholu małoletnim na terenie Inowrocławia. Obserwacja zostanie dokonana poprzez wykorzystanie metody „tajemniczego klienta". Badaniem zostanie objętych 100 punktów sprzedaży alkoholu.
Dodatkowo przeprowadzone zostaną działania informacyjno-edukacyjne. W sklepach pojawią się plakaty, ulotki i broszury, a sprzedawcy zobaczą filmy szkoleniowe na temat akcji. Organizatorzy zamierzają również dotrzeć do rodziców, którym chcą uświadomić skalę problemu.
Akcja prowadzona jest w ponad 200 gminach Polski.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto