W stołecznej policji brakuje pracowników. Zobacz, ile się zarabia i jak się dostać!
Gdzie się zgłaszać?
Osoby zainteresowane pełnieniem służby w policji powinny złożyć komplet dokumentów w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji w Warszawie przy Al. Solidarności 126. Interesanci przyjmowani są we wtorki w godzinach 8.00-14.00 i w czwartki w godzinach 9.00-15.00. Wymagane dokumenty: - podanie o przyjęcie do służby; - wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do służby; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginały dokumentów do wglądu); - kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie (oryginały dokumentów do wglądu); - książeczka wojskowa, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową (do wglądu). W 2017 roku stołeczna policja planuje zatrudnić 200 osób.