Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Warszawie ponad połowa biletów sprzedawana w biletomatach

Gabi Kowalska
Bilety Warszawskiego Transportu Publicznego można kupić praktycznie wszędzie. Dostępnych jest ponad 2000 biletomatów pojazdowych oraz ponad 700 urządzeń stacjonarnych. Są one coraz to bardziej popularniejsze i obecnie w nich sprzedawanych jest ok. 55 proc. biletów. Dostępne są w nich wszystkie rodzaje biletów. Szczegóły poniżej.
Bilety Warszawskiego Transportu Publicznego można kupić praktycznie wszędzie. Dostępnych jest ponad 2000 biletomatów pojazdowych oraz ponad 700 urządzeń stacjonarnych. Są one coraz to bardziej popularniejsze i obecnie w nich sprzedawanych jest ok. 55 proc. biletów. Dostępne są w nich wszystkie rodzaje biletów. Szczegóły poniżej. Szymon Starnawski/Archiwum
Bilety Warszawskiego Transportu Publicznego można kupić praktycznie wszędzie. Dostępnych jest ponad 2000 biletomatów pojazdowych oraz ponad 700 urządzeń stacjonarnych. Są one coraz to bardziej popularniejsze i obecnie w nich sprzedawanych jest ok. 55 proc. biletów. Dostępne są w nich wszystkie rodzaje biletów. Szczegóły poniżej.

Zarząd Transportu Miejskiego sukcesywnie rozwinął sieć automatów biletowych, zarówno stacjonarnych, jak również mobilnych, montowanych w pojazdach Warszawskiego Transportu Publicznego. Rosnąca popularność wśród pasażerów potwierdza, że jest to coraz ważniejszy kanał dystrybucji. Zarówno w automatach stacjonarnych jak i pojazdowych można kupić wszystkie rodzaje biletów kartonikowych oraz długookresowych, bilet seniora, a także przedłużyć ważność e-hologramów uprawniających do zniżek. W tym roku w ciągu sześciu miesięcy w biletomatach sprzedano aż 20 801 055 sztuk biletów, za ponad 261 mln złotych.

Poniższa tabela przedstawia wartości sprzedaży biletów w podziale na główne kanały dystrybucji za pierwsze półrocze w latach 2015-2018.
Zarząd Transportu Miejskiego
Źródło: ZTM Warszawa

Tutaj pisaliśmy także o nowych biletomatach w SKM.

Jeśli wystąpi problem z dokonaniem transakcji w jednym z automatów, należy złożyć reklamację. Ok. 100 takich zgłoszeń wpłynęło do ZTM w tym roku.Najwygodniejszą opcją jest skorzystanie z formularza - pisząc na adres [email protected]. Reklamację można złożyć także w jednym z Punktów Obsługi Pasażerów bądź dzwoniąc na miejski numer kontaktowy 22 19115. Pasażerowie mogą się zgłaszać także bezpośrednio do operatorów biletomatów stacjonarnych (ASEC, Mennica Polska S.A.) bądź operatora, w którego pojazdach zamontowane zostały urządzenia.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto