Zarząd Transportu Miejskiego sukcesywnie rozwinął sieć automatów biletowych, zarówno stacjonarnych, jak również mobilnych, montowanych w pojazdach Warszawskiego Transportu Publicznego. Rosnąca popularność wśród pasażerów potwierdza, że jest to coraz ważniejszy kanał dystrybucji. Zarówno w automatach stacjonarnych jak i pojazdowych można kupić wszystkie rodzaje biletów kartonikowych oraz długookresowych, bilet seniora, a także przedłużyć ważność e-hologramów uprawniających do zniżek. W tym roku w ciągu sześciu miesięcy w biletomatach sprzedano aż 20 801 055 sztuk biletów, za ponad 261 mln złotych.
Poniższa tabela przedstawia wartości sprzedaży biletów w podziale na główne kanały dystrybucji za pierwsze półrocze w latach 2015-2018.
Źródło: ZTM Warszawa
Tutaj pisaliśmy także o nowych biletomatach w SKM.
Jeśli wystąpi problem z dokonaniem transakcji w jednym z automatów, należy złożyć reklamację. Ok. 100 takich zgłoszeń wpłynęło do ZTM w tym roku.Najwygodniejszą opcją jest skorzystanie z formularza - pisząc na adres [email protected]. Reklamację można złożyć także w jednym z Punktów Obsługi Pasażerów bądź dzwoniąc na miejski numer kontaktowy 22 19115. Pasażerowie mogą się zgłaszać także bezpośrednio do operatorów biletomatów stacjonarnych (ASEC, Mennica Polska S.A.) bądź operatora, w którego pojazdach zamontowane zostały urządzenia.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?