W 2015 roku najpopularniejszymi hashtagami na polskich profilach Facebooka były: #konkurs (13,6 tysiący tagów), #muzyka (7,7 tys.), #warszawa (5,6 tys.), #discopolo (5,6 tys.) i #polo (5,5 tys.) - poinformował serwis blog.sorotender.com.
W raporcie Sorotender możemy również wyczytać, że w ubiegłym roku marki obecne na Facebooku zmuszone ciągle spadającym zasięgiem organicznym coraz częściej korzystały z płatnej komunikacji. Już 31% całkowitego zasięgu polskich stron to zasięg płatny. Komunikacja na Facebooku coraz częściej staje się jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej marek.
Zobacz też: Warszawski Ninja - unikaj korków i spóźnień z nową aplikacją
Z innych ciekawych rzeczy umieszczonych w raporcie Sorotender wynika, że posty mediów były komentowane przeciętnie 5 razy częściej niż posty marek, a mimo silnego zorientowania Facebooka na treści video, nadal to fotografie otrzymują najwięcej aktywności.
Jeśli jesteś zainteresowany patronatem naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]
Jeśli chciałbyś zrobić projekt niestandardowy z naszemiasto.pl – napisz pod adres [email protected]
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?