Cztery loga każdego z miast zostały pokazane na konferencji w Warszawie. Każda z grafik zawiera indywidualny motyw związany z danym miastem. W przypadku Warszawy jest to syrenka.
Loga będą wykorzystywane do promocji Warszawy, Poznania, Gdańska i Wrocławia przy okazji mistrzostw Euro 2012.
– Chciałbym podkreślić bardzo dobrą współpracę miast i spółki celowej PL2012. W ramach tej współpracy miasta podpiszą wytyczne marketingowe określające prawa i obowiązki miast organizujących mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Będą one mogły w pełni wykorzystać swoje szanse promocyjne – powiedział na konferencji minister sportu Adam Giersz.
Zobacz również:
Wolontariusze na Euro 2012 poszukiwani
Euro 2012: bilety będą dostępne już wiosną
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?