Globalna reklama PlayStation to dwuipółminutowy film zatytułowany ''Play Has No Limits'', który ukazuje grę w szachy jako epicki wyścig przez miasto. Figury nie są tutaj standardowym zestawem szachowym, ale prawdziwymi ludźmi. Z kolei planszą okazała się... Warszawa. Jak poinformował portal Wirtualne Media, zdjęcia realizowano m.in. na stołecznych ulicach, lotnisku, w Pałacu Kultury i Nauki oraz pod wiaduktem Poniatowskiego.
Sceny kręcono łącznie w 17 miejscach. Twórcy i producenci zrealizowali ujęcia powietrzne, pościgi samochodowe, zdjęcia z udziałem kaskaderów na motocyklach oraz wykorzystujące auta SWAT i helikopter. Udział w produkcji wzięło ponad 300 statystów.
Reklama została stworzona przez dyrektora artystycznego Xandera Harta i copywritera Edwarda Ushera, a wyreżyserowana przez Francois Rousseleta (współpracował z takimi markami, jak Heineken, Nike, Diesel czy Toyota oraz wyreżyserował teledyski m.in. Kanye Westa, Madonny i Snoop Dogga) we współpracy z Papaya Films. W tle jako podkład muzyczny wykorzystany został remix piosenki zespołu New Order pod tytułem "Blue Monday".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?