Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Warsztaty, debata i koncerty na CrowdFestival [zdjęcia]

Redakcja
Crowd Festival, 8 listopada -  Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy
Crowd Festival, 8 listopada - Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy Ewelina Wójcik
8 listopada, Dom Towarowy Braci Jabłkowskich odbył się pierwszy festiwal o finansowaniu społecznym.

Kliknij w zdjęcie, żeby zobaczyć fotogalerię.

CrowdFestival to wydarzenie, które zagościło w Warszawie po raz pierwszy. 8 listopada w Domu Towarowym Braci Jabłowkich przy ulicy Brackiej 25 odbył się szereg warsztatów i debata wokoło tematu finansowania społecznego.

Była to okazja do zapoznania się z ideą i zasadami crowdfundingu, tego co i jak działać, aby zdobyć środki na zrealizowanie swojego projektu - wystawy, wydania książki/płyty, zrealizowania filmu itp., dzięki środkom zebranym za pośrednictwem internetowych platform crowdfundingowych.

Zaobacz też:

Weekend za darmo: imprezy, rozrywka, sport i wydarzenia w Warszawie [wstęp wolny]

W pierwszej, merytorycznej części wydarzenia, warsztaty poprowadziła Legalna Kultura, zaś eksperci wspieramkulture.pl zaprezentowali praktyczne zagadnienia związane z crowfundingiem. Po godzinie 15:00 uczestnicy wzięli udział w debacie, której gośćmi byli: Karolina Czarnecka (teledysk do „Hera, koka, hasz”), Ifi Ude (album „Ifi Ude”), Izabela Kaszyńska (artbook Poli Dwurnik „Girl on Canvas”), Łukasz Gosławski i Dominika Naziębły (projekt „Wisłaki”), Magdalena Stopa (książka „My, rowerzyści z Warszawy”). Każda z zaproszonych osób opowiadała o swoim doświadczeniu z akcją crowdfudningową i tym, jak działać, aby osiągnąć sukces.

Druga część CrowdFestival'u była bardziej rozrywkowa. Na scenie zagrało 6 rozwijających się zespołów: Same Suki, Semantik Punk, Sambor Kostrzewa, Imagination Quartet, Cinemon, F.O.U.R.S. Collective.

Przez cały dzięń można było również oglądać wystawy fotograficzne - Wojciecha Grzędzińskiego „Pustka”, performance – niespodzianka autorstwa Marka Sułka (projekt „Maszyna do wytwarzania ciszy”).

Organizatorami CrowdFestivalu był portal wspieramkulture.pl oraz partner serwisu – marka Grolsch.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Filip Chajzer o MBTM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto