Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Westfield Arkadia. Warszawskie centrum handlowe zmienia nazwę i szykuje sporo niespodzianek

Redakcja
mat. prasowe
Unibail-Rodamco-Westfield (URW) wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej, a co za tym idzie – Arkadia staje się jednym z pierwszych dziesięciu centrów pod nowym szyldem. Właśnie rozpoczyna się wspólna kampania marketingowa dla tych obiektów, co zbiega się z 15-leciem istnienia największego warszawskiego centrum handlowego. Z tej okazji na klientów czekać będą liczne atrakcje - między innymi szansa na darmowe zakupy.

Marka Westfield pojawi się po raz pierwszy w siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim oraz Westfield Euralille w Lille. Rebranding będzie także obejmował szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w Warszawie oraz Westfield Chodov w czeskiej Pradze, a w 2020 do tego grona dołączą kolejne centra handlowe URW.

Więcej o zmianach pisaliśmy tutaj: Arkadia zmienia nazwę. Dołączy do prestiżowej rodziny. Od września galeria będzie się nazywać Westfield

Tak Arkadia zmieniała się 5 lat temu:

Z okazji 10-lecia w Arkadii zostały dokonane poważne zmiany

Zmiany w Arkadii. Z okazji 10-lecia galeria handlowa dokonuj...

Co czeka nas w najbliższym tygodniu w Westfield Arkadia?

Z okazji rebrandingu w Arkadii 25 września wystąpi brytyjski zespół Clean Bandit. Podczas uroczystej inauguracji kampanii, rozpoczętej koncertem międzynarodowej gwiazdy, będą również miały miejsce wydarzenia z udziałem najemców, dzięki czemu wprowadzenie marki Westfield zostanie uświetnione specjalnymi ofertami, upominkami i atrakcjami.

Dodatkowo od czwartku 26 września do niedzieli 29 września na wszystkich gości centrum będą czekać atrakcyjne niespodzianki. W Westfield Arkadia stanie wyjątkowa ścianka do zdjęć 360°, tajemniczy asystent zakupowy będzie nieoczekiwanie płacił za zakupy wybranych klientów, a w niedzielę odbędzie się niepowtarzalny lunch dla stu klientów, z potrawami przygotowanymi przez Grzegorza Łapanowskiego.

We wszystkich centrach objętych rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą o podwyższeniu komfortu klientów: samochodziki dla dzieci, stoiska ze zwrotem podatku VAT, szatnie i szafki, punkty odbioru paczek, a także nowa karta upominkowa Westfield, z której będzie można skorzystać we wszystkich centrach marki w danym kraju. Program lojalnościowy ze specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami zyska nazwę Westfield Club, i zostanie rozbudowany o nowe, innowacyjne elementy w latach 2019 i 2020.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto