W przeważającej mierze interweniują mieszkańcy - 9587 zgłoszeń. Z telefonu Pogotowia Drogowego korzystają również jednostki miejskie - blisko 5000 zgłoszeń nadeszło z Centrum Zarządzania Kryzysowego, zaś lekko ponad 2000 od Straży Miejskiej. Każdy z pracowników ZDM ma obowiązek przekazania informacji o awarii, uszkodzeniu nawierzchni lub innych nieprawidłowościach.
Aż 51 proc. zgłoszeń dotyczyło sygnalizacji świetlnej i oświetlenia, głównymi odbiorcami zgłoszeń, które Pogotowie Drogowe skierowało do usunięcia, byli konserwatorzy ulicznego oświetlenia i sygnalizacji.
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
źródło: ZDM
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?