Filmoteka Narodowa rozważała wprowadzenie do kina Iluzjon reklam przed seansami. Zapytała więc, co sądzą na ten temat najbardziej zainteresowani - widzowie kina. Zbieranie opinii zakończyło się w minioną sobotę 2 lutego.
W specjalnie przygotowanej ankiecie wzięło udział 566 osób (302 mężczyzn i 264 kobiety). Za wprowadzeniem reklam do Iluzjonu głos oddało 315 osób, a 251 głosowało przeciwko. - informuje Filmoteka Narodowa. W ankiecie wzięły udział osoby między 17 a 55 rokiem życia.
Widzowie głosowali także za tym, jakie reklamy chcieliby najbardziej oglądać. Najwięcej osób, bo aż 307 głosowało za zwiastunami filmowymi. 205 osób wybrałoby reklamę społeczną, a 232 osoby reklamę kulturalną. Reszta osób głosowała za reklamami produktów luksusowych, spożywczych, telekomunikacją a także motoryzacją.
Ankietowani mieli możliwość także wypowiedzieć się w sprawie czasu trwania reklam. 42 osoby głosowały za tym, by bloki reklamowe trwały powyżej 5 min, 176 osób wybrało 5 minutowe bloki reklamowe, pozostałe osoby wybrały krótsze reklamy.
- W tej chwili nie podjęliśmy decyzji o emisji reklam w kinie, przynajmniej w perspektywie najbliższego półrocza - poinformowała Filmoteka Narodowa. Na razie więc sytuacja pozostanie bez zmian. Seanse w kinie Iluzjon nie będą poprzedzone blokami reklamowymi.
Instahistorie z VIKI GABOR
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?