Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Więcej miejsca dla CCC w Raju

Sławek Oskarbski
Sławek Oskarbski
Galeria Raj
Salon obuwniczy marki CCC w Galerii Raj w Dębicy jest już dwukrotnie większy. To kolejna zmiana wprowadzana po rozbudowaniu galerii.

Powiększenie to konsekwencja realizowanej Raj koncepcji 4RE: REmodeling, REkomercjalizacja, REbranding, REpozycjonowanie. Proces ten zakłada dostosowanie galerii do potrzeb klientów i najemców.- Przykładem rekomercjalizacji jest powiększona niemal dwukrotnie powierzchnia sklepu CCC, której salon w Galerii Raj, otwarty 13 lat temu, był pierwszym w Polsce zlokalizowanym w centrum handlowym – mówi Joanna Bujak, menedżer ds. najmu IVS Grupa, która jest właścicielem Galerii Raj. - Zaangażowanie marki CCC świadczy nie tylko o potencjale rynku, ale również o sukcesie przeprowadzonej przez nas rozbudowy.W ramach zakończonej w tym roku rozbudowy Raj został powiększony z 13 tys. do 21 tys. metrów kwadratowych powierzchni. Zwiększyła się też ilość miejsc parkingowych z 400 do 700. Zmodernizowana galeria zyskała ciepłe i przyjazne wnętrza, z czytelnym układem komunikacyjnym, odnowioną i oświetloną elewacją oraz dodatkową infrastrukturą zewnętrzną.Silna grupa najemców działająca w galerii od samego początku wykorzystała rozbudowę do relokacji, powiększenia i unowocześniania lokali. W ramach procesu rekomercjalizacji pozyskano nowe sklepy z branży odzieżowej: Quiosque, Gatta, Cotton Club, uzupełniając ofertę o znajdujące się m.in., Orsay, salon odzieży męskiej Mister oraz Textil Market. Otwarty został sklep sportowy SanSport, a także księgarnia Matras. Niebawem istniejąca oferta dziecięca (5.10.15) zostanie rozszerzona o przestrzeń zabaw dla dzieci. Ofertę gastronomiczną powiększyła kawiarnia Liks.W ramach koncepcji 4 RE zmieniono logotyp galerii, a zaprojektowana linia kreatywna wywołuje skojarzenia z szeroko pojętym światem mody, podkreślając nowe oblicze miejsca. Została również wykorzystana optymalizacja ekspozycji logotypów na fasadzie zewnętrznej galerii do wymiany logotypów na nowe m.in. przez sieci Deichmann i Rossmann.Powiększona galeria zaspakaja codzienne potrzeby (Kaufland, Rossman, Nomi), ale również oferuje szeroki asortyment marek modowych. Dla rodzin z dziećmi przewidziano poszerzone miejsca parkingowe, wyposażony pokój rodzica oraz regularne spotkania teatralne dla dzieci, a już wkrótce opiekę na czas zakupów. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto