Podobno kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy. I tak też stało się na facebookowym profilu sieci komórkowej Play, gdzie wielu klientów zgłosiło problemy m.in. z prędkością internetu, aktywacją pakietów oraz z płatnościami - pieniądze, mimo wpłaty, nie pojawiały się na koncie. Niektórzy nie mogli też zapłacić rachunku.
Administrator prowadzący fanpage firmy odpowiadał, że z problemem należy zgłosić się do Centrum Obsługi Klienta. Za każdym razem zapewniano, że sprawa zostanie wyjaśniona. Padały również odpowiedzi, że na aktywację pakietu należy jeszcze zaczekać - sieć ma 24 godziny na włączenie usługi. Niektórzy czekają już jednak 36, 48, a nawet 60 godzin.
- Sytuacja wraca do normy. Na szczęście skala problemu nie jest duża, bo dotyczy klientów aktywujących dodatkowe pakiety, a to nie ma wpływu na działanie usług podstawowych. Zdecydowana większość klientów nie doświadczy tych technicznych ograniczeń - powiedział nam rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?