Producenci, importerzy i dystrybutorzy nawiązywali i rozwijali relacje biznesowe. Kilkuset gości uczestniczyło w seminariach, winnych degustacjach poznając historie, nowe smaki, rozwijając swoją wiedzę.
Seminaria, degustacie – edukacja
Od początku organizatorzy traktują edukację polskich konsumentów, jako swoją misję. Dlatego Wine Expo Poland to seminaria i liczne degustacje. Organizatorom przyświeca idea, aby można było spotkać wina dostępne na większości rynków europejskich i edukować polskich konsumentów.
Polacy są ciekawi win premium. Często mają dylemat, ile zapłacić za wino, jakie wybrać? Dlatego uczymy ich, jak wybierać te, dobrej jakości – mówi Dario Squarzanti, dyrektor generalny Wine Expo Poland. Chcemy, aby równolegle rósł rynek i świadomość konsumentów. Podczas tegorocznej edycji targów goście uczestniczyli w kilkunastu seminariach poświęconych winom z różnych stron świata - dodaje Squarzanti.
Podczas gali wręczenia nagród Wine Expo Poland Awards, mówiono także o produkcji Polska Press Grupa o polskim regionie winiarskim zwanym Polską Toskanią.
Premiera filmu odbędzie się online na lamach serwisu www.polskatoskania.pl, którego wydawcą jest Gazeta Lubuska. Tam też można znaleźć informacje na temat lubuskiego winiarstwa.
Rowerem przez Mierzeję Wiślaną. Od przekopu do granicy w Piaskach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?