Nowy nie znaczy jednak komfortowy. Trwająca od początku stycznia faza testowa obnażyła szerg zastrzeżeń do nowych pociągów. Pasażerowie narzekali m.in. na zbyt małą liczbę poręczy i uchwytów, złe usytuowanie siedzeń, czy ciasnotę. Łącznie odnotowano ponad sto uwag.
Czytaj także: Czternaście nowych wagonów dla WKD
Zgodnie z obietnicami WKD, pozostałe 13 pojazdów, które pojawią się na torach do końca roku ma być dostosowane do potrzeb pasażerów. Oprócz zamontowania większej liczby poręczy ważną zmianą ma być też zrezygnowanie z siedzeń na wzór metra.
14 pociągów kosztowało WKD łącznie 284 mln zł. A prototypowy pojazd zepsuł się już pierwszego dnia.
Czytaj także: Fundusz Szwajcarski dofinansuje zakup nowego taboru dla WKD?
EN-97 nie jest oznaczony w rozkładzie, ponieważ będzie jeździł o różnych godzinach. Pod numerem WKD 22 755 70 82 możesz znaleźć informacje jak na niego trafić.
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?