Najlepsze wyniki zanotowała Coca-Cola. Doniesienia medialne na temat tego koncernu miały największy zasięg, a ich wartość wyniosła 215 mln zł - podał Press-Service Monitoring Mediów, który opublikował we współpracy z miesięcznikiem Press 3. edycję badania "Top Marka". Coca-Cola postawiła na niezwykle medialną imprezę - Coke Live Music Festival. Poskutkowało to pozytywnymi publikacjami. Media interesowały się także akcjami społecznymi tej firmy: organizowaniem zawodów olimpijskich dla dzieci niepełnosprawnych, działaniami na rzecz ochrony środowiska czy zasobów wodnych Beskidów.
Delecta sposoruje siatkówkę. To się opłacaZnakomite wyniki wizerunkowe w branży artykułów spożywczych zanotowała także Delecta, która straciła tylko jeden punkt do lidera (70 do 71 punktów). Nasz włocławski producent artykułów spożywczych zanotował (w porównaniu do ubiegłego roku) awans w rankingu o dwie pozycje. Na temat marki pojawiło się nawet więcej publikacji niż o Coca-Coli, ale miały one mniejszy zasięg. Delecta wiele zyskała na sponsoringu siatkarskiej drużyny Delecta Bydgoszcz.
więcej na www.strefabiznesu.pomorska.pl
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?