Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wraca wielka promocja! Bilety ZTM za złotówkę. Jak skorzystać? [INSTRUKCJA]

red
Wraca wielka promocja! Bilety ZTM za złotówkę. Jak skorzystać? [INSTRUKCJA]
Wraca wielka promocja! Bilety ZTM za złotówkę. Jak skorzystać? [INSTRUKCJA] Naszemiasto.pl
Jeśli zdarza się wam narzekać na wysokie ceny biletów komunikacji miejskiej to w najbliższym czasie będziecie mogli skorzystać z wyjątkowej promocji. Jeśli kupicie bilet przez telefon komórkowy - zapłacicie za niego tylko 1 zł.

Zaoszczędzić może każdy, kto kupuje bilety telefonem komórkowym przy użyciu aplikacji mPay i portfela cyfrowego Masterpass. Koszt każdego przejazdu w czasie trwania akcji promocyjnej wynosi zaledwie złotówkę.

Organizatorem promocji jest firma mPpay, która tłumaczy, że jej głównym założeniem jest promowanie mobilnego stylu życia. Przedsiębiorstwo chce przekonać pasażerów, że bilet w komórce to wygoda, szybkość i łatwość w obsłudze. Aby móc skorzystać z promocji, należy ściągnąć darmową aplikację mPay oraz utworzyć w niej konto. Drugim krokiem będzie dodanie karty płatniczej do aplikacji mobilnej.

Zobacz też: W tych miejscach zjesz za darmo! O ile wykażesz się szybkością...

Sam proces zakupu biletu przez aplikację jest łatwy. Na liście miast wybieramy Warszawę, a następnie zaznaczamy bilet, który chcemy kupić. Promocją objęte są bilety jednorazowe i czasowe do 90 minut o wartości między 1,10 zł a 5 zł. Z tańszych przejazdów komunikacją miejską pasażerowie mogą korzystać wielokrotnie. Rabat jest naliczany automatycznie podczas każdej transakcji zrealizowanej w czasie trwania akcji. Jedynym warunkiem jest kupowanie biletów telefonem komórkowym, za pomocą karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. W aplikacji mPay jest on dostępny na przykład pod nazwą mPay Wallet.

Podczas jej jesiennej odsłony aż 43 proc. wszystkich transakcji zostało zrealizowanych w Warszawie, a najczęściej kupowanym biletem okazał się jednorazowy przesiadkowy 75-minutowy. We wszystkich miastach pasażerowie najchętniej korzystali z aplikacji w porannych i popołudniowych godzinach szczytu, dokonując transakcji przede wszystkim między 7:00 a 8:00 (16 proc.) oraz między 15:00 a 17:00 (27 proc). Średnio 5 proc. zakupów przypadało na godziny między 22:00 a 5:00, kiedy dostęp do klasycznych punktów sprzedaży biletów bywa mocno utrudniony. Mobilne zakupy rozkładały się równomiernie na wszystkie dni powszednie (po ok. 16 proc.), zmniejszając swoją dynamikę niemal o połowę w czasie weekendów. W zdecydowanej większości (79 proc.) pasażerowie używali do kupowania biletów aplikacji mPay w wersji na telefony z systemem Android.

Na promocję Mpay przeznaczyło 80 tys. zł. Bilety za 1 zł będą dostępne do czasu wyczerpania tej puli bądź do końca roku. Warto więc pośpieszyć się ze skorzystaniem z tej promocji.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto