Zapytaj eksperta, jakie prawa ma klient. Masz problem z reklamacją towaru lub usługi?
Nie wiesz, czy możesz oddać do sklepu rzecz, która nie spełnia twoich oczekiwań? Jakie kroki należy podjąć, by wyegzekwować swoje prawa?
Na te i inne pytania odpowiadać będzie jutro, w godzinach 12-13, pod numerem telefonu 0 801 15 00 39 lub 058 300 33 41 Alina Rocka, rzecznik praw konsumenta w Gdańsku.
Można także przyjść do naszej redakcji w Gdańsku przy Targu Drzewnym 9/11 (salonik prasowy, parter).
Pytania możecie Państwo również przesyłać e-mailem pod adresem: [email protected]
Tragiczne zdarzenie na Majorce - są zabici i ranni
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?