Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wybory 2011. Wybierz najpopularniejszego kandydata na parlamentarzystę

Marcin Gołembiewski
Marcin Gołembiewski
Wojciech Alabrudziński
Kampania wyborcza? - Widzę ją w telewizji - mówi emeryt Stanisław Kwiatkowski. Ale we Włocławku pierwsze banery i billboardy też są.

Platforma Obywatelska wystartowała z ogromnymi billboardami na placu Wolności, w centralnym punkcie miasta. Na ścianie wieżowca prezentuje swoje twarze dwóch kandydatów - Domicela Kopaczewska i Andrzej Person. U góry hasło - „PO prostu służyć".
Ale kandydaci PO nie poprzestaną na billboardach. Będą m.in. spotkania z wyborcami, chodzenie od domu do domu. Domicela Kopaczewska, zasiadająca w tej kadencji w Sejmie, już rozpoczęła takie „kolędowanie" , m.in. na Zazamczu.
Lider włocławskiego PiS Łukasz Zbonikowski prezentuje się w centrum miasta na banerach. Ale będą jeszcze ulotki, gazetka wyborcza, spoty w telewizji kablowej, radiu i internecie. - Trudno wymyśleć coś nowego przy tych reżimach, które narzuca ustawa - mówi.
KANDYDACI DO SEJMU RP OKRĘG NR 5 WŁOCŁAWEK-TORUŃ
Na banery i billboardy stawia także kandydat SLD do Senatu, Stanisław Pawlak. Duży billboard z jego wizerunkiem planowany jest m.in. na placu Wolności na ścianie NOT-u. Ale kandydat wykorzystuje także tablice elektroniczne, na których obiecuje „Jutro bez obaw. Dotrzymamy słowa". No i zapowiada spotkania z wyborcami. Gdzie? - Na pewno nie będę nikogo nachodził w domu - zapewnia. Natomiast zamierza wykorzystać do promowania siebie targowiska. Wczoraj na przykład odwiedził targ w Izbicy Kujawskiej. - Czy idzie pan w ślady Andrzeja Leppera? - pytamy. W odpowiedzi słyszymy, że gdy Stanisław Pawlak prowadził kampanię na targowiskach, to szefa Samoobrony w polityce nie było.
Skromniejszą kampanię prowadzi PSL, chociaż kandydatka nr 1 Ewa Kierzkowska już uśmiecha się do wyborców. Ale pozostałych kandydatów nie widać. Dlaczego? - W przyszłym tygodniu będą plakaty - informuje Zbigniew Lewandowski. Nie planuje wykorzystywać internetu, nie będzie też chodził od domu do domu . - Nic na siłę! - mówi. - Jeśli ludzie mnie znają z tego co zrobiłem, zagłosują.Skromną kampanię planuje też kandydatka Polskiej Partii Pracy - Sierpień 80, Marta Seklecka z Grodna. - Na razie ograniczam się głównie do rozmów, wykorzystuję kontakty z rówieśnikami - podkreśla. Ulotek, plakatów jeszcze nie ma. - Jako młoda osoba nie wzbudziłabym zaufania, gdybym postawiła na plakaty.
Ile będzie kosztowała kampania? - Nie wiem - mówi Pawlak. - Wydatki rodzą się z decyzji, nie wszystkie da się zaplanować.
Lewandowski zamierza wydać nie więcej niż 10-20 tys. zł. Zbonikowski zapewnia, że limitu 60 tys. zł nie przekroczy. Domicela Kopaczewska mówi o kwocie „znacznie mniejszej".
PRAWOWYBORY "POMORSKIEJ" - WYBIERZ NAJPOPULARNIEJSZEGO KANDYDATA NA POSŁA I SENATORA

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto