reklama

WYPOWIEDZENIE UMOWY NC+: Jak rozwiązać umowę z NC+? [wzór wypowiedzenia umowy NC+]

redakcja
redakcja
Zaktualizowano 
WYPOWIEDZENIE UMOWY NC+: Jak rozwiązać umowę z NC+? [wzór wypowiedzenia umowy NC+] Piotr Krzyżanowski
Platforma NC+ pomimo ostatnich zmian w ofercie wciąż pozostaje jedną z najpopularniejszych dostawców usług telewizyjnych w Polsce. Drogi abonament i znikające z anten NC+ hity sportowe sprawiają, że wielu abonentów zaczęło myśleć o rozwiązaniu umowy z tą platformą. Chcesz wiedzieć jak to zrobić? Przeczytaj nasz poradnik!

NC+ wypowiedzenie umowy

Wypowiedzieć umowę NC+ możemy teoretycznie w każdym momencie, ale w większości przypadków zakończy się to dla nas zapłaceniem kary finansowej. Wysokość tej kary nierzadko przekracza pozostały do zapłaty abonament, dlatego najlepiej poczekać na dogodny moment do wypowiedzenia umowy niepożądanemu dostawcy.

Według art. 56 pkt. 6 ustawy o prawie telekomunikacyjnym, abonent może odstąpić od usługi, której umowa ulegnie zmianie. Co to oznacza w praktyce? Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Mówiąc w skrócie - jeśli oferta znacząco się zmieni, tak jak miało to miejsce np. przy łączeniu platform Cyfry+ i Nsport, otwiera się przed nami 10-dniowe okienko, w którym możemy bez konsekwencji wymówić nawet niedawno podpisaną umowę. Podobne zastosowanie ma to w przypadku wycofania z oferty najatrakcyjniejszych kanałów, choć wtedy sprawa nie jest tak oczywista. Niechętnie do niej podchodzą zwłaszcza przedstawiciele usługodawcy.

Sposób wypowiedzenia umowy NC+

Wszystkie reklamacje i rezygnacje z usług z usług NC+ należy składać na piśmie. Najlepiej w taki sposób, abyśmy uzyskali potwierdzenie daty nadania. W przypadku przesłania takiego pisma pocztą powinien być to list polecony z potwierdzeniem odbioru. Innym rozwiązaniem jest wizyta w salonie sprzedaży NC+, choć trzeba pamiętać, że nie w każdym salonie można taką rezygnację złożyć. Lepiej upewnić się wcześniej telefonicznie, czy istnieje taka możliwość.

Zdarzają się również sytuacje, w których przedstawiciele NC+ po otrzymaniu rezygnacji lub reklamacji dzwonią do klienta, próbując nakłonić go do zmiany decyzji. Podjęcie w tej sprawie rozmów może być mylnie odczytane przez handlowców jako anulowanie zgłoszenia o rezygnacji, dlatego na każdym kroku należy podkreślać, że nasza decyzja jest cały czas taka sama. Jeśli NC+ zignoruje nasze pisma, trzeba będzie napisać odwołanie, a ostatecznie kierować nawet sprawę do sądu. Warto wcześniej skonsultować się w tym zakresie ze specjalistą.

Wzór wypowiedzenia umowy NC+

Od umowy zawsze można odstąpić w ciągu 10 dni od zawarcia umowy poza salonem sprzedaży NC+. W przypadkach gdy okres umowy dobiega końca, należy z kolei na 30 dni przed upływem okresu na jaki została zawarta umowa wysłać pisemną rezygnację. W przypadku braku złożenia takiego pisma, umowa przechodzi na czas nieokreślony. Wówczas termin wypowiedzenia wynosi trzy miesiące. Umowa wygasa także w przypadku śmierci abonenta, wygaśnięcia koncesji lub zezwolenia dostawcy usług na prowadzenie działalności lub utraty bytu prawnego abonenta nie będącego osobą fizyczną. Wypowiedzenie można wysłać na adres: ITI Neovision S.A., Al. Gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa. W piśmie należe podać swoje dane, numer abonenta oraz podpisać się pod oświadczeniem o treści: "Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr ……………………… (nr umowy) i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem wymaganego w umowie czasu."


Zobaczcie też: [Serwis Koncerty w Polsce: zapowiedzi, fotorelacje, wywiady z artystami, bilety na koncerty

](http://warszawa.naszemiasto.pl/rozrywka/koncerty-w-polsce/)


Jeśli jesteś zainteresowany patronatem naszemiasto.pl – napisz pod adres patronaty@naszemiasto.pl
Jeśli chciałbyś zrobić projekt niestandardowy z naszemiasto.pl – napisz pod adres projektyspecjalne@naszemiasto.pl


Wideo

Komentarze 93

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
2018-12-10T13:42:56 01:00, Anonim:

Witam.Proszę Państwa,z powodu wyjazdu za granicę zawarłem umowę nc telewizja,internet ,telefon ...zakupiłem antenę satelitarną przenośną...wszystko to zrobiłem z myślą czerpania wiedz wydarzeniach w kraju..Niestety,nie /złapałem sygnału/...urządzenie stało się bezużyteczne.Postanowiłem zaproponować wcześniejsze rozwiązanie umowy ...ponieważ antena stacjonarna jest w domu,w którym mieszkam..W początkowej fazie,Firma wyraziła zgodę na wcześniejsze rozwiązanie umowy....mam to na piśmie z dn..31.10.2018....No i niestety,nie tak łatwo się rozstać jak się później okazało...ponieważ Firma nc w dalszym ciągu nie wyłączyła dekodera,powołując się na oświadczenie pracownika,który twierdzi,że WYRAZIŁEM ZGODĘ TELEFONICZNIE na kontynuowanie abonamentu!Litości!!Słowo pracownika,przeciw słowu KLIENTA i nadal mam płacić za coś,czego nie używam!Cz zgodnie z ostatnimi ustaleniami relacji firma/petent...w sytuacjach spornych pozytywne rozstrzygnięcie nie powinno być na korzyść petenta?Mili Państwo,przecież zaakceptowaliście już fakt rozwiązania umowy?Nieładnie!Zbigniew Madoń

Ja mam to samo , to zlodzieje

E
E.W.24
2016-08-31T08:48:19 02:00, dD:

Jak już ktoś tutaj napisał, ze względu na sposób traktowania Klienta, to najgorsza telewizja w kraju(oferty programowej nie oceniam, bo to nie oni tworzą treści, ale i tak nie są lepsi np. od Cyfrowego Polsatu). Już raz przegrali z UOKiK, za sposób w jaki dążyli do przedłużenia umowy z klientem, ale w d to mają, nic sobie z tych wyroków nie mają. To kolejny złodziej wpuszczony do "murzynowa", "kraju, który istnieje tylko teoretycznie, który sciecie od zapewniania ciepłej wody w kranie z PO oddali w lenno wszelkiej maści międzynarodowym przekrętasom! Podobną strategię straganową realizował w kraju Vattenfall - okradali emerytów i rencistów, przed ich BOKiem były wieczne kolejki ludzi naciągniętych na rzekome kilkutysięczne zaległości! Po czasie przenieśli BOK z dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta do położonego na peryferiach centrum handlowego, by utrudnić babciom i dziadkom dochodzenie swego! Podobnie działa nc - to złodziejska stacja, wszyscy tam robią na premie prezesów i dyrektorów, dojąc klientów! Właśnie dlatego znalazłem ten blog, bo wypowiadam im umowę, przechodzę do konkurencji. Mam telefon w Plusie, więc będę miał 50% zniżki i kilka miesięcy(jakieś 6) gratis! Żałuję tylko, że "przespałem" ten miesiąc przed końcem umowy! Prawdę powiedziawszy tego typu zapisami powinien zająć się UOKiK! Nigdzie w innych umowach tak nie ma, że umowa przechodzi "na czas nieokreślony" na miesiąc przed końcem umowy! To chwyt, by naciągać klienta na dodatkowe koszta!

W 15 marca 2019 napisałam listem poleconym o wypowiedzenie umowy z nc ,za miesiąc marzec i kwiecień zapłaciłam,a oni dzwonili i powiedzieli że mam płacić do konca umowy której nie przedłużyłam ,a do tego sami dołożyli mi. samowolnie jeden program którym wcale nie byłam zainteresowana ,w piśmie do nc motywowałam tym że zmieniłam miejce zamieszkania orac że mam zaćmę i nie mogę oglądać progamów tv , a oni dzwonili do mnie i straszyli mnie komornikiem jak przestałam płacić po dwóch miesiącach od złożenia pisma o wypowiedzenie, nie mam telewizji satelitarnej, miałam telefon s windyfikacji kiedy zadłużenie wyniosło 99złotych !!!, nie odbierać telefonów od nc bo póżniej wmawiają że zgodziłam się na przedłużenie umowy co jest kłamstwem od nc ,unikać kontaktów z tą firmmą

A
Anonim

Witam.Proszę Państwa,z powodu wyjazdu za granicę zawarłem umowę nc telewizja,internet ,telefon ...zakupiłem antenę satelitarną przenośną...wszystko to zrobiłem z myślą czerpania wiedz wydarzeniach w kraju..Niestety,nie /złapałem sygnału/...urządzenie stało się bezużyteczne.Postanowiłem zaproponować wcześniejsze rozwiązanie umowy ...ponieważ antena stacjonarna jest w domu,w którym mieszkam..W początkowej fazie,Firma wyraziła zgodę na wcześniejsze rozwiązanie umowy....mam to na piśmie z dn..31.10.2018....No i niestety,nie tak łatwo się rozstać jak się później okazało...ponieważ Firma nc w dalszym ciągu nie wyłączyła dekodera,powołując się na oświadczenie pracownika,który twierdzi,że WYRAZIŁEM ZGODĘ TELEFONICZNIE na kontynuowanie abonamentu!Litości!!Słowo pracownika,przeciw słowu KLIENTA i nadal mam płacić za coś,czego nie używam!Cz zgodnie z ostatnimi ustaleniami relacji firma/petent...w sytuacjach spornych pozytywne rozstrzygnięcie nie powinno być na korzyść petenta?Mili Państwo,przecież zaakceptowaliście już fakt rozwiązania umowy?Nieładnie!Zbigniew Madoń

m
marta

Witam prosze mnie dac 200 zl potrzebuje jestem bezrobotna wychowuje 3 dzieci

S
SEBASTIAN

Witam moge prosic o ten sposob bo chce zerwac umowe z gory dziekuje moj Emejl cc488@wp.pl

A
Adam

Witam, jest sposób na zerwanie umowy gdzie kara nie będzie wynosiła 1000 czy 2000 zł. Tylko nikt o niej nie wie, nawet pracownicy.
E'mail: Adam.nowak1980@o2.pl
Jeśli ktoś chce się dowiedzieć więcej proszę to mój e-mail.

F
FrediM

Jezeli mass label HDMI to wymien go bo moze btw uszkodzony.jezeli nie mass HDMI to kup☺ pozdrawiam

A
A.

Pomimo skutecznego dostarczania wypowiedzenia umowy w terminie już ponad trzy miesiące nie udaje mi się przekonać ścigających mnie pracowników N C + by zaprzestali sciagania nienaleznych należności. Poziom agresja ze strony pracowników infolinii wprost zaskakująca. I choć udało się na pewnym etapie ustalić, ze wypowiedzenie było skuteczne, jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałam na biurko w pracy (!) wezwanie do zapłaty. Na infolinii dowiedziałam się że moja umowa automatycznie przedłuża na kolejny rok z uwagi na to że musiałam była usłyszeć ofertę od pracownika infolinii co jest tożsame z automatycznym przedłużenie umowy (!). W tej sytuacji nie wiem czy bardziej mnie smuci fakt łamania przepisów prawa, w tym ustawy o ochronie danych Osobowych (nie podawałam danych służbowych) czy tez brak zrozumienia podstawowych procesów dbalosci o klienta. To drugie oraz pozostanie w dobrej relacji z odchodzącym klientem, który kiedyś może wrócić wydaje się pozostawac dla korporacji NC + niezbadana tajemnica. Sprawa trafi do sądu.

M
Marek

Proszę o radę.
Imowa oja z NC + zakończyła się w kwietniu . Zawsze byłem informowany o fakcie iż bliża się koniec umowy. Teraz takiej informacji nie otrzymałem i więc za kolejne 2 misesiące otrzyałeminformacje o zapłacie już nie po 160 zł za miesiąc a po ponad 300 zł za miesiąc . Czy jest to zgodne z prawem ?

M
Monika

Czy udało się rozwiązać umowę bez ponoszenia kosztów ( kary ) ? Mam podobną sytuację. Umowa została przedłużona w październiku 2016 roku a w tym roku kupilismy własne mieszkanie gdzie nie mozemy odbierać tv z anteny. Mamy potwierdzenie montera z nc+ a oni dalej mówią ze mamy zapłacic karę.

8824

Witam, z tego co wiem, to można przepisać na inną osobę(czyli (cedować) i będzie wszystko ok.

B
BSRE

JEŻELI NIE ZAWIERAŁES ZA KAŻDYM RAZEM NOWEJ UMOWY ,TYLKO STARA AUTOMATYCZNIE TOBIE SIĘ PRZEDŁUŻAŁA ,TO OKRES WYPOWIEDZENIA JEST 3 MIESIĄCE I KONIEC .ŻADNA KARA CI NIE GROZI ,CHYBA ,ŻE OSTATNIO ZMIENIAŁES PAKIET PROGRAMOWY ,TO WTEDY MUSISZ POCZEKAĆ DO KOŃCA UMOWY [ PO ZMIANACH JAKIE ZAWARŁES] I WYPOWIEDZENIE .

M
Marcin

Mam Cyfrę od blisko 20lat i zawsze byłem zadowolony. Dziś zadzwoniłem że muszę zrezygnować (zmieniłem miasto a w mieszkaniu w którym mieszkam nie mogę zamontować anteny). Usłyszałem że kara wynosi 1305zł. Bo mam jeszcze rok umowy. Dramat. Ludzie pomóżcie. Dajcie znać kiedy tylko pojawi się jakaś podstawa aby bezboleśnie rozwiązać sprawę :-(

R
Robo

Po 10 latach rezygnuję, kupiłem telewizję po to aby oglądać ja w jakości HD - mam 10 letni telewizor FHD i przez jakiś czas było wszystko OK jakieś dwa lata temu zaczęła pojawiać się plansza z napisem że mój telewizor nie posiada zabezpieczeń HDCP i że mam go podłączyć do innego źródła pojawiało się się to stosunkowo rzadko więc OK przeżyję, ale od grudnia 2016 plansza praktycznie nie znika z ekranu, oglądanie telewizji w jakości SD kiedy masz telewizor HD to pomyłka. Złożyłem reklamacje (plansza to wina wgranego mi na siłę softu) reklamacji nie uznano, chociaż w podczas podpisywania umowy nikt nie pytał czy telewizor posiada zabezpieczenia HDCP. NC+ traktuje swoich wszystkich swoich klientów jak złodzieja. Dlatego pomimo tylu lat, odradzam.

K
KYLU

nas tez naciągnęli na dwa rachunki przy wypowiedzeniu i to na kwotę 180 zł - razy dwa, bo jak stwierdzili wypowiedzenie zostało złożone w miesiącu który nie ma 30 dni (luty) się dla nich nie liczy i mamy zapłacić za luty i marzec czyli 360 zł a abonament mieliśmy za 80 mc!!!! ZŁODZIEJE I OSZUŚCI !!!!! NIGDY ALE TO NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ Z NIMI DO CZYNIENIA A WSZYSTKIM BĘDĘ ODRADZAĆ!!!!!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3