Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Yellow Brands, Warszawa. W Placu Unii otwarto koncept z topowymi markami modowymi

Joanna Postrzednik
Joanna Postrzednik
Yellow Brands, Warszawa. W Placu Unii otwarto koncept z topowymi markami modowymi
Yellow Brands, Warszawa. W Placu Unii otwarto koncept z topowymi markami modowymi Szymon Starnawski/zdjęcie ilustracyjne
Yellow Brands, Warszawa. W stolicy działa już odzieżowy multibrand Yellow Brands. Zlokalizowany jest w centrum handlowym Plac Unii. Warszawiacy mogą w nim kupić ubrania europejskich i skandynawskich marek, takich jak: Birkenstock, GUESS, Tommy Hilfiger, UGG, Calvin Klein czy Trussardi. Dalsza część informacji poniżej.

Yellow Brands, Warszawa

Yellow Brands to nowy koncept modowy, który od kilku dni działa w centrum handlowym Plac Unii. Odzieżowy multibrand oferuje ubrania i dodatki najbardziej rozpoznawalnych europejskich i skandynawskich marek, takich jak: Birkenstock, GUESS, Tommy Hilfiger, UGG, Calvin Klein, Trussardi. Sklep posiada także bogatą ofertę odzieży sportowej. Nabyć można w nim rzeczy takich firm jak: Adidas, Nike, Polo Sport, Vans i Converse.

- W Yellow Brands dostępny jest asortyment najbardziej rozpoznawalnych europejskich marek. Oferta sklepu jest bardzo różnorodna, dlatego jestem przekonana, że każdy z naszych Klientów znajdzie coś dla siebie. Koncept Yellow Brands to dobre uzupełnienie handlowego portfolio Placu Unii - mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.

Marki, na które czekają warszawiacy

W stolicy powstają nowe restauracje, bary i sklepy, ale wciąż brakuje u nas kilku sieciówek, które Polacy pokochali za granicą. I chociaż wydaje się, że w dobie internetowych zakupów nie ma granic, to są sklepy, na które wciąż u nas czekamy. O jakich mowa? Sprawdź TUTAJ.

Marka powstała w latach 70. w Stanach Zjednoczonych. Później zmieniała nazwę, ażeby w końcu znów działać pod szyldem "Wolnych ludzi". Amerykański koncept posiada obecnie shworoomy w Nowym Jorku, Los Angeles, Chicago i Londynie oraz ponad 1400 sklepów na całym świecie. 

Pierwszy z nich otworzono w Paramus, w New Jersey jesienią 2002 roku. Marka skupia się na ekspansji w Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie.

Free People (należące do grupy URBN) to ubrania w stylu "boho" i "vintage". Wszystkie cechuje wysoka jakość wykonania, a projekty są kobiece, kreatywne i idealne na festiwale muzyczne.

Przykładowe ceny: sukienka (ok. 300 zł), szorty (ok. 200 zł).

Moda, Warszawa. Marki, na które wciąż czekamy a są na całym świecie


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto