Dostawcy coraz chętniej wystawiają rachunki przedpłatowe za przewidywane zużycie wody, gazu lub energii elektrycznej. Redukują w ten sposób swoje koszty. Odchyłki od rzeczywistych wskazań liczników są w takiej sytuacji nieuniknione.Pani Leokadia z osiedla Południe we Włocławku została poinformowana przez Energę, że ma nadpłatę. Zgłosiła się do biura przy ul. 3 Maja i złożyła wniosek o zwrot pieniędzy. Miała je otrzymać w ciągu 3-4 dni. - Jestem w bardzo trudnej sytuacji finansowej - żaliła się. - Minął czwarty dzień, a pieniędzy jeszcze nie mam.- Dotrzymaliśmy terminu, pieniądze wysłaliśmy czwartego dnia - wyjaśnia Beata Ostrowska, rzecznik Grupy Energa. - Robimy tak jedynie na prośbę klienta. W innym przypadku rachunek jest korygowany przy kolejnym odczycie licznika.Podobne zasady stosują dostawcy wody. Korekta jest wprowadzana podczas kolejnego odczytu wskazań wodomierza. W gazowni możemy zmienić kwoty rachunków zgłaszając się do biura.
Strefa Biznesu: Praca sezonowa. Jaką umowę podpisać?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?