Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zamknięcie Prostej I Świętokrzyskiej. Zmiany W Komunikacji Miejskiej

gonzo19
gonzo19
Zarząd Transportu Miejskiego przygotował zmiany w kursowaniu komunikacji miejskiej na czas budowy centralnego odcinka II linii metra.

**Zamknięcie ul. Sokolej - 4 czerwca 2011 r.

Zamknięcie ul. Prostej i Świętokrzyskiej - 11 i 12 czerwca 2011 r.**

Linie: 101 i 166

Obie linie zostaną połączone w jedną – o numerze 166. Będzie kursowała na trasie: KABATY STP – dotychczasowa trasa linii 166 – pl. Trzech Krzyży – Książęca – Ludna – most i al. Poniatowskiego – al. Zieleniecka – Targowa – Ratuszowa (powrót: Inżynierska – Wileńska) Dąbrowszczaków – PL. HALLERA. Autobus będzie jeździł z częstotliwością co 15 minut w godzinach szczytu i co 20 minut poza szczytem i w święto.


Zamykają Prostą i Świętokrzyską na ponad dwa lata! Warszawiaków czeka drogowy horror


Pasażerowie, którzy obecnie korzystają z linii 101 na odcinku Książęca – metro Politechnika, będą mogli podróżować autobusami linii 118, która wraz z zamknięciem ul. Świętokrzyskiej będzie miała zmienioną trasę.

Linia 125   
Zostanie skierowana na trasę: MIĘDZYLESIE – dotychczasowa trasa linii 125 – Grochowska – Zamoyskiego – Jagiellońska – Kłopotowskiego (powrót: Okrzei) – Wybrzeże Szczecińskie – most Świętokrzyski – dotychczasowa trasa linii 125  – OS. GÓRCZEWSKA. W godzinach szczytu linia będzie kursowała co 15 minut a poza godzinami szczytu i w święto co 20 minut.

Kolejna zmiana trasy tej linii zostanie wprowadzona po zamknięciu ul. Świętokrzyskiej.

Linia 162   
Zostanie skierowana na trasę objazdową: TARGÓWEK – dotychczasowa trasa linii 162  – al. Solidarności – Targowa – Kłopotowskiego (powrót: Okrzei) – Wybrzeże Szczecińskie – most Świętokrzyski – dotychczasowa trasa linii 125 – EC SIEKIERKI. W godzinach szczytu linia będzie kursowała co 5-12 minut. Poza szczytem – co 15. W święto – co 20 minut.

Zmiana trasy związana jest z nową organizacją ruchu, która zostanie wprowadzona podczas budowy stacji Stadion.

Linia 512

Będzie kursowała trasą: ZACISZE – dotychczasowa trasa linii 512  – al. Solidarności – Targowa – Kłopotowskiego (powrót: Okrzei) Wybrzeże Szczecińskie – most Świętokrzyski – dotychczasowa trasa linii 512 – SZCZĘŚLIWICE. Częstotliwość kursowania: co 15 minut w godzinach szczytu i poza szczytem, co 20 minut w święto.

Kolejna zmiana trasy linii zostanie wprowadzona po zamknięciu ul. Świętokrzyskiej.

Zamknięcie ul. Świętokrzyskiej – zmiany dla linii dziennych

Linia 105

Będzie kursowała na nowej trasie: OS. GÓRCZEWSKA – Lazurowa – Połczyńska – Wolska – Kasprzaka – Karolkowa – Grzybowska – Królewska – Krakowskie Przedmieście – Nowy Świat – Świętokrzyska – Kopernika – Tamka – Dobra – Lipowa – BROWARNA (powrót: Karowa – Dobra). Linia będzie miała bardzo wysoką częstotliwość. W godzinach szczytu będzie kursowała nawet co 4 minuty. Poza szczytem co 7-8 minut, a w święto co 10 minut.

Linia 105 zastąpi linię 155 a także 125 i 506 (na ich zachodnim odcinku) w podstawowej relacji: ul. Lazurowa – Śródmieście. Połączenie tych linii pozwoli poprawić regularność kursowania i zmniejszyć czas oczekiwania pasażerów na przystankach. Na odcinku do Starego Bemowa, linia 105 została już zastąpiona przez linię tramwajową 20, która łączy Stare Bemowo ze Śródmieściem (ciągiem Trasy W-Z) oraz Pragą.

Zakładamy, że po ukończeniu budowy centralnego odcinka II linii metra linia 105 stanie się podstawową linią dowozową kursującą na trasie: OS. GÓRCZEWSKA – METRO RONDO DASZYŃSKIEGO.

Linia 109

Będzie to nowa linia. Zostanie uruchomiona na trasie prowadzącej ulicami: OS. GÓRCZEWSKA – Górczewska – Płocka – Kasprzaka – Karolkowa – Grzybowska – al. Jana Pawła II – tunel – DW. CENTRALNY (pętla przy Złotych Tarasach – peron północny) (powrót: Emilii Plater – Twarda – pl. Grzybowski – Grzybowska). Dzięki bardzo wysokiej częstotliwości kursowania – 4 minuty w godzinach szczytu, 7,5 minuty poza szczytem i 10 minut w święto – będzie w stanie zastąpić linie 501 i 507 (na ich zachodnim odcinku).  Dzięki temu pasażerowie będą na przystankach czekali znacznie krócej.

Zakładamy, że po wybudowaniu centralnego odcinka II linii metra linia 109 będzie kursowała na trasie: OS. GÓRCZEWSKA – METRO RONDO DASZYŃSKIEGO, zapewniając dojazd z ciągu ul. Górczewskiej do centralnego odcinka II linii metra.

Linia 118

Jej nowa trasa będzie następująca: BRÓDNO-PODGRODZIE – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – Kondratowicza – Bazyliańska – Wysockiego – Toruńska – most Grota-Roweckiego – Wybrzeże Gdyńskie – Wybrzeże Gdańskie – Karowa (powrót: Nowy Zjazd) – Dobra – Solec – Ludna – Książęca – pl. Trzech Krzyży – Aleje Ujazdowskie – Piękna – pl. Konstytucji – Waryńskiego – METRO POLITECHNIKA. Będzie kursowała z częstotliwością co 10 minut w szczycie, co 15 minut poza szczytem i w święto.

W relacji: Bródno – Śródmieście (Powiśle) zastąpi linię 506. Dzięki wysokiej częstotliwości kursowania usprawni dojazd mieszkańcom Bródna do linii tramwajowych. Pasażerowie, którzy korzystają z tej linii na południowym Bródnie, będą mieli do dyspozycji często kursującą linię 114. Osoby jeżdżące obecnie linią 118 na Mokotowie, będą mogli korzystać z autobusu 218, który będzie kursował na wydłużonej trasie: przez ul. Krasickiego i ul. Kazimierzowską do stacji metra POLE MOKOTOWSKIE i do pętli RAKOWIECKA-KOŚCIÓŁ.

Linia 125

Proponowana nowa trasa tej linii to: MIĘDZYLESIE – dotychczasowa trasa linii 125 – Grochowska – Zamoyskiego – Jagiellońska – Kłopotowskiego (powrót: Okrzei) – Wybrzeże Szczecińskie – most Świętokrzyski – Zajęcza – Dobra (powrót: Tamka) – Tamka – Kopernika – Świętokrzyska – Nowy Świat – Krakowskie Przedmieście – Królewska – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności – Okopowa – Wolska – OKOPOWA (powrót: Wolska – Karolkowa – al. Solidarności). Będzie kursowała co 15 minut w godzinach szczytu, co 20 minut poza szczytem i w święto.  

Pasażerowie z Woli i Jelonek, zamiast linii 125, będą mogli korzystać z bardzo często kursującej linii 105.

Linia 128

To będzie nowa linia. Zostanie uruchomiona na trasie: SZCZĘŚLIWICE – Dickensa – Pawińskiego – Korotyńskiego – Mołdawska – Racławicka (powrót: Pruszkowska – Pawińskiego) – Żwirki i Wigury – Raszyńska – pl. Zawiszy – Al. Jerozolimskie – Nowy Świat – Świętokrzyska – Kopernika – Tamka – Dobra – MARIENSZTAT (powrót: Nowy Zjazd – Wybrzeże Kościuszkowskie – Karowa – Dobra). Autobusy tej linii będą podjeżdżały na przystanki co 7,5 minuty w godzinach szczytu, co 10 minut poza szczytem i w święto.

Jej zadaniem będzie zastąpienie zachodniego odcinka trasy linii 512 oraz fragmentu linii 157 na odcinku: Rakowiec – Żwirki i Wigury – Aleje Jerozolimskie. Poprawi też obsługę Powiśla (ciągu ul. Dobrej) i połączy tę część miasta ze ścisłym centrum (Aleje Jerozolimskie). W relacji Powiśle – Ochota zastąpi także zawieszaną linię 150. Rozkład jazdy linii 128 będzie skoordynowany z rozkładem jazdy linii 175 na odcinku DH Smyk – Rakowiec.

Linia 150

Linia zostanie zawieszona. Pasażerowie korzystający z niej w relacji: Powiśle – Ochota będą mieli do dyspozycji linię 128, a osoby jeżdżące nią na ciągu ul. Białobrzeskiej – linię 157.

Linia 155

Linia zostanie zawieszona. Zamiast niej, osoby jadące z centrum w kierunku Torwaru będą mogły korzystać z często kursujących: linii 171 oraz nowej linii 128.

Linia 157   
Będzie kursowała, bez zmiany częstotliwości na zmienionej trasie: GWIAŹDZISTA – dotychczasowa trasa linii 157 – pl. Zawiszy – Grójecka – Kopińska – Białobrzeska – Opaczewska – Szczęśliwicka – SZCZĘŚLIWICE (powrót: Dickensa – Białobrzeska). Linia będzie kursowała z częstotliwością: co 10 minut w godzinach szczytu, co 12 minut poza szczytem i co 20 minut w święto.

„Uproszczenie” trasy na Ochocie poprawi regularność i punktualność kursowania. Na odcinku: Rakowiec – Żwirki i Wigury – Aleje Jerozolimskie linia 157 zostanie zastąpiona przez kursującą z wysoką częstotliwością linię 128. Pasażerowie, którzy korzystają z niej w celu dojazdu z Rakowca i Szczęśliwic do centrów handlowych przy Alejach Jerozolimskich dostaną do dyspozycji nową linię lokalną 228. Linia 157 przejmie funkcję zawieszonej linii 150 na odcinku Plac Zawiszy – Szczęśliwice.

Linia 160

Jej nowa trasa będzie prowadziła ulicami: TARGÓWEK – dotychczasowa trasa linii 160 – al. Solidarności – al. Jana Pawła II – tunel – DW. CENTRALNY (pętla przy Złotych Tarasach – peron północny) (powrót: Emilii Plater – pl. Grzybowski – Grzybowska – al. Jana Pawła II). Częstotliwość kursowania: co 7-8 minut w godzinach szczytu, co 15 minut poza szczytem i co 10 minut w święto.

Zmiana trasy wynika z nowej organizacji ruchu związanej z budową stacji rondo ONZ.

Linia 171

Będzie kursowała na nowej trasie: TORWAR – dotychczasowa trasa linii 171 – Powstańców Śląskich – Radiowa – Wrocławska – Żołnierzy Wyklętych – Piastów Śląskich – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO. Autobusy tej linii będą kursowały z częstotliwością co 6 minut w szczycie oraz co 10 minut poza szczytem i w święto.

Na swojej nowej trasie linia 171 zastąpi linię 507 na ul. Żołnierzy Wyklętych. Jej rozkład zostanie skoordynowany z linią 190 na ciągu ul. Górczewskiej oraz al. „Solidarności”.

Linia 174

Będzie kursowała na nowej, krótszej trasie: BOKSERSKA – dotychczasowa trasa linii 174 – al. Niepodległości – Chałubińskiego – al. Jana Pawła II – Grzybowska – Królewska – pl. Piłsudskiego – Moliera – pl. Teatralny – Wierzbowa – pl. Piłsudskiego – Królewska – ZACHĘTA (powrót: Królewska – Grzybowska), z częstotliwością co 8 minut w szczycie, co 15 poza szczytem i co 20 w święto.

Skrócenie trasy linii 174 do odcinka: Bokserska – Śródmieście pozwoli na lepsze dostosowanie rozkładu jazdy do potrzeb pasażerów na podstawowym odcinku jej trasy oraz pozwoli poprawić regularność i punktualność jej kursowania. Pasażerowie korzystający z tej linii w podróżach między Dworcem Centralnym a Pragą, będą mieli do dyspozycji linię 160. Na przystankach przy rondzie ONZ będą mieli możliwość wygodnej przesiadki.

Linia 178

Linia zostanie skierowana na trasę objazdową: PKP URSUS – dotychczasowa trasa linii 178 – al. Prymasa Tysiąclecia – Kasprzaka – Karolkowa – Grzybowska – Królewska – Krakowskie Przedmieście – Bonifraterska – dotychczasowa trasa linii 178 – KONWIKTORSKA. Będzie kursowała co 20 minut w szczycie i poza szczytem oraz co pół godziny w święto.

Linia 218

Na swojej nowej trasie: METRO WILANOWSKA – al. Wilanowska – Wołoska – Domaniewska – Postępu – Konstruktorska – Racjonalizacji – Woronicza – Krasickiego – Kazimierzowska – Narbutta – Wiśniowa – Rakowiecka – al. Niepodległości – Batorego – Boboli – Rakowiecka – RAKOWIECKA-SANKTUARIUM (powrót: Rakowiecka – Kazimierzowska – Krasickiego) linia 218 zastąpi linię 118 na ciągu ulic: Krasickiego – Kazimierzowska. Zapewni większą częstotliwość i regularność kursowania. Będzie kursowała z częstotliwością: co 10-12 minut w godzinach szczytu i co 15 minut poza szczytem i w święto.

Linia 228

To będzie nowa linia lokalna na terenie Ochoty. Jej trasa będzie prowadziła ulicami: CH REDUTA – Mszczonowska – Al. Jerozolimskie – Bitwy Warszawskiej 1920 r. – Szczęśliwicka – Dickensa – Pawińskiego – Korotyńskiego – Mołdawska – Racławicka – RAKOWIEC (powrót: Żwirki i Wigury – Pruszkowska – Pawińskiego). Zarówno w dni powszednie, jak i w święto będzie kursowała co 20 minut.

Jej zadaniem będzie głównie dowożenie mieszkańców Rakowca i Szczęśliwic do centrów handlowych przy Al. Jerozolimskich.

Linia 360

Linia zostanie zawieszona

Linia 378

Linia zostanie zawieszona

Linia 407

Zostanie połączona w jedną linię z 507, która dzięki wysokiej częstotliwości kursowania pozwoli poprawić regularność kursowania i skróci czas oczekiwania na przystankach.

Linia 444

Linia będzie kursowała trasą zmienioną: DW. CENTRALNY (peron północny pętli przy Złotych Tarasach) – Emilii Plater – pl. Grzybowski (powrót: Grzybowska – al. Jana Pawła II – tunel) – Królewska – Krakowskie Przedmieście – Nowy Świat – Świętokrzyska – Tamka – ... – ZOO. Będzie kursowała, tak jak obecnie, tylko dni świąteczne z częstotliwością co 20 minut.

Linia 501

Linia zostanie skrócona. Ze Stegien będzie dojeżdżała tylko do Dworca Centralnego (na peron środkowy pętli przy Złotych Tarasach). Będzie kursowała w szczycie co 6-10 minut. Poza szczytem co 15, a w dni świąteczne co 10 minut.

Dzięki krótszej trasie, możliwe będzie lepsze dopasowanie rozkładu jazdy do potrzeb pasażerów oraz zapewnienie większej regularności i punktualności. Pasażerowie korzystający z tej linii na Woli i Jelonkach będą mieli do dyspozycji kursującą częściej linię 109 (wygodna przesiadka przy Dworcu Centralnym), natomiast podróżujący w tej relacji bezpośrednio będą mogli korzystać z linii 422.

Linia 506

Linia zostanie zawieszona. Na odcinku jej trasy Jelonki – Śródmieście pasażerowie będą mieli do dyspozycji kursującą bardzo często linię 105. Pasażerowie podróżujący z Jelonek na Bródno w dalszym ciągu będą mogli korzystać z linii 112. Na odcinku między Bródnem a Śródmieściem zamiast linii 506 mieszkańcy będą mogli jeździć częściej kursującą linią 118.

Linia 507    
Zostanie połączona w jedną linię z 407 i będzie kursowała na trasie GOCŁAW – ... – DW. CENTRALNY. Autobusy linii 507 będą jeździły bardzo często – w godzinach szczytu co 4-6 minut (co 10 minut poza szczytem i w dni świąteczne).

Pasażerowie wybierający dotychczas linię 507 w podróży ze Śródmieścia na Wolę, będą mogli korzystać z linii 109, kursującej z wysoką częstotliwością. Osoby jeżdżące nią ze Śródmieścia na Bemowo, będą miały do dyspozycji często kursujące linie tramwajowe: 23 i 24 oraz linie autobusowe: 171 i E-2.

Linia 510

Linia będzie kursowała na trasie objazdowej: NOWODWORY– ... – al. Jana Pawła II – Al. Jerozolimskie – Emilii Plater – zawrotka – EMILII PLATER (powrót: Emilii Plater – Al. Jerozolimskie – al. Jana Pawła II). Zarówno w godzinach szczytu jak i poza szczytem a także w święto linia będzie kursowała co 20 minut.

Linia 512

Linia będzie kursowała na trasie: ZACISZE – Codzienna – Młodzieńcza – Radzymińska – al. Solidarności – Targowa – Kłopotowskiego (powrót: Okrzei) – Wybrzeże Szczecińskie – most Świętokrzyski – Zajęcza – Dobra – Tamka (powrót: Tamka) – Kopernika – Świętokrzyska – Nowy Świat – PL. TRZECH KRZYŻY. W godzinach szczytu i poza szczytem linia będzie jeździła z częstotliwością co 15 minut. W święto – co 20 minut.

W relacji Śródmieście – Rakowiec linia 512 zostanie zastąpiona linią 128 kursującą z wysoką częstotliwością.

Zmiany przystankowe

Jednocześnie z wprowadzeniem zmian związanych z zamknięciem ul. Świętokrzyskiej zmienią się nazwy zespołów przystankowych:

DOMANIEWSKA > OS. DOMANIEWSKA

PASZKOWSKIEGO > KULSKIEGO

CURTIS PLAZA > DOMANIEWSKA

RAKOWIECKA-KOŚCIÓŁ > RAKOWIECKA-SANKTUARIUM

Zmiany w związku z utrzymaniem zamknięcia dwóch peronów na pętli DWORZEC CENTRALNY przy Złotych Tarasach

Linia 109 – trasa objazdowa będzie prowadziła ulicami: OS. GÓRCZEWSKA – podstawowa trasa linii 109 – Grzybowska – al. Jana Pawła II – rondo u zbiegu al. Jana Pawła II i Al. Jerozolimskich – al. Jana Pawła II – DW. CENTRALNY (peron południowy pętli przy Złotych Tarasach) (powrót: Emilii Plater – pl. Grzybowski – Grzybowska)

Linia 160 – trasa objazdowa będzie prowadziła ulicami: TARGÓWEK – podstawowa trasa linii 160 – al. Jana Pawła II – rondo u zbiegu al. Jana Pawła II i Al. Jerozolimskich – al. Jana Pawła II – DW. CENTRALNY (przystanek w al. Jana Pawła II) (powrót: al. Jana Pawła II)

Linia 210 – trasa objazdowa będzie prowadziła ulicami: URSYNÓW PŁN. – podstawowa trasa linii 210 – Al. Jerozolimskie – Emilii Plater – EMILII PLATER (powrót: autobus zawróci przy ul. Świętokrzyskiej a następnie Emilii Plater – Al. Jerozolimskie)

Linia 444 – trasa objazdowa będzie prowadziła ulicami: ZOO – podstawowa trasa linii 444 – Tamka – Kopernika – Krakowskie Przedmieście – Królewska – Grzybowska – al. Jana Pawła II – rondo u zbiegu al. Jana Pawła II i Al. Jerozolimskich – al. Jana Pawła II – DW. CENTRALNY (przystanek w al. Jana Pawła II) (powrót: al. Jana Pawła II)

Linia 501 – będzie kursowała trasą objazdową: STEGNY – podstawowa trasa linii 501 – Al. Jerozolimskie – al. Jana Pawła II – DW. CENTRALNY (peron południowy pętli przy Złotych Tarasach) (powrót: Emilii Plater – Al. Jerozolimskie)

Linia 504 – będzie kursowała na trasie objazdowej: OS. KABATY – podstawowa trasa linii 504 – Al. Jerozolimskie – Emilii Plater – zawrotka przy ul. Świętokrzyskiej – EMILII PLATER (powrót: Emilii Plater – Al. Jerozolimskie)

Linia 507 – trasa objazdowa będzie prowadziła ulicami: (jak obecnie linia 407): GOCŁAW – podstawowa trasa linii 507 – Al. Jerozolimskie – Emilii Plater – zawrotka przy ul. Świętokrzyskiej – EMILII PLATER (powrót: Emilii Plater – Al. Jerozolimskie)

Linia 510 – będzie kursowała trasą objazdową: NOWODWORY – podstawowa trasa linii 510 – al. Jana Pawła II – Al. Jerozolimskie – Emilii Plater – DW. CENTRALNY (powrót: Emilii Plater – zawrotka przy ul. Świętokrzyskiej – Emilii Plater – Al. Jerozolimskie – al. Jana Pawła II)

Linia 700 – jej trasa objazdowa będzie prowadziła ulicami: KONSTANCIN-JEZIORNA /PAŃSKA/ – podstawowa trasa linii 700 – Chałubińskiego – Al. Jerozolimskie – Emilii Plater – zawrotka przy ul. Świętokrzyskiej – EMILII PLATER (powrót: Emilii Plater – Al. Jerozolimskie – Chałubińskiego)

Zamknięcie ul. Świętokrzyskiej – zmiany tras linii nocnych

Linia N11   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Królewska – Marszałkowska – pl. Bankowy – dotychczasowa trasa linii N11 – SKARBKA Z GÓR

Linia N12   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Grzybowska  (powrót: al. Jana Pawła II) – al. Jana Pawła II – dotychczasowa trasa linii N12 – TARGÓWEK

Linia N13   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski (powrót: Grzybowska – al. Jana Pawła II) – Królewska – Krakowskie Przedmieście – Tamka – dotychczasowa trasa linii N13 – NOWODWORY

Linia N14   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Królewska – Marszałkowska – Al. Jerozolimskie – (powrót: Al. Jerozolimskie – al. Jana Pawła II – Dw. Centralny) – dotychczasowa trasa linii N14 – OLESIN

Linia N21  

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Królewska – Marszałkowska – pl. Bankowy – Al. Solidarności (powrót: al. Solidarności – al. Jana Pawła II) – dotychczasowa trasa linii N21 – STARA MIŁOSNA

Linia N41  

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Królewska – Marszałkowska – pl. Bankowy – dotychczasowa trasa linii N41 – MŁOCINY UKSW

Linia N42  

DW CENTRALNY – E. Plater – Al. Jerozolimskie – Marszałkowska – al. Solidarności – Wolska – dotychczasowa trasa linii N42 – OS. GÓRCZEWSKA

Skierowanie linii przez ul Marszałkowską umożliwi dojazd do metra.

Linia N44  

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski (powrót: Grzybowska – al. Jana Pawła II) – Królewska – dotychczasowa trasa linii N44 – ZAJEZDNIA ŻOLIBORZ

Linia N45  

DW CENTRALNY – E. Plater – Al. Jerozolimskie – Marszałkowska – Królewska – Grzybowska (powrót – Grzybowska – Pl. Grzybowski – E. Plater) – Siedmiogrodzka – Skierniewicka – Wolska – Płocka – Górczewska – Młynarska (powrót: Płocka) – Młynarska – dotychczasowa trasa linii N45 – KAROLIN

Skierowanie linii przez ul Marszałkowską umożliwi dojazd do metra. Ponadto, ze względu na ograniczone parametry geometryczne skrzyżowania Płockiej i Młynarskiej linia zostaje skierowana (jednokierunkowo, w stronę Karolina) ul. Górczewską i Młynarską.

Linia N46

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Grzybowska – al. Jana Pawła II (powrót: al. Jana Pawła II) – … – METRO MŁOCINY

Linia N61   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Królewska – Marszałkowska – pl. Bankowy – … – STRUGA

Linia N62   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Grzybowska (powrót: al. Jana Pawła II)  – al. Jana Pawła II – … – WOŁOMIN (OS. NIEPODLEGŁOŚCI)

Linia N63   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski (powrót: Grzybowska – al. Jana Pawła II) – Królewska – Krakowskie Przedmieście – Tamka –  … – LEGIONOWO (OS. JAGIELLOŃSKA)

Linia N64   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Królewska – Marszałkowska – Al. Jerozolimskie – (powrót: Al. Jerozolimskie – al. Jana Pawła II – Dw. Centralny) – … – CHOSZCZÓWKA

Linia N71   

DW CENTRALNY – E. Plater – pl. Grzybowski – Królewska – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności (powrót: al. Solidarności – al. Jana Pawła II) – … – WOLA GRZYBOWSKA

Linia N95   

DW CENTRALNY – E. Plater – Al. Jerozolimskie – Marszałkowska – Królewska – Grzybowska (powrót – Grzybowska – al. Jana Pawła II) – Siedmiogrodzka – Skierniewicka – Wolska – Płocka – Górczewska – Młynarska (powrót: Płocka) – Młynarska – … – OS. GÓRCZEWSKA

Skierowanie linii przez ul Marszałkowską umożliwi dojazd do metra. Ponadto, ze względu na ograniczone parametry geometryczne skrzyżowania Płockiej i Młynarskiej linia zostaje skierowana (jednokierunkowo, w stronę Karolina) ul. Górczewską i Młynarską.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto