Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zaprojektuj logo RCAK !

Redakcja MM
Redakcja MM
organizatorzy
Regionalne Centrum Animacji Kultury ogłasza otwarty konkurs na logo RCAK. Celem konkursu jest wyłonienie nowoczesnego, czytelnego znaku, który zawierałby nazwę instytucji i posiadałby wysokie walory artystyczne i użytkowe.

Prace mogą zgłaszać zarówno osoby prywatne (pełnoletnie), instytucje i firmy. Termin składania projektów upływa 20 marca 2013r. o godz. 15.00. Do końca marca br. wyłonimy zwycięzcę, który otrzyma nagrodę finansową w wysokości 1000 zł. Szczegółowe Warunki uczestnictwa określa regulamin konkursu.REGULAMIN KONKURSU Regulamin konkursu na logoRegionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej GórzeI. Organizator konkursuOrganizatorem Konkursu jest Regionalne Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze,ul. Sienkiewicza 11, 65-431 Zielona Góra, www.rcak.plII. Terminy1. Ogłoszenie Konkursu następuje w dniu 13 lutego 2013 r. Informacja o Konkursie zostanieopublikowana na stronie organizatora www.rcak.pl, a także pojawi się w lokalnychmediach (prasa i radio).2. Uczestnicy mają pięć tygodni na dostarczenie prac konkursowych do siedzibyOrganizatora tj. do dnia 20 marca 2013 r. do godz. 15.00. W przypadku przesyłkipocztowej decyduje data nadania.3. Ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż 30 marca 2013 r.III. Cel konkursuCelem konkursu jest wyłonienie najlepszego znaku graficznego (logo)odzwierciedlającego charakter działalności Regionalnego Centrum Animacji Kulturyw Zielonej Górze, spełniającego jednocześnie wytyczne Organizatora Konkursu zawartew Rozdziale V niniejszego Regulaminu.IV. Warunki uczestnictwa1. Konkurs ma charakter otwarty, jednoetapowy, ogólnopolski. Uczestnikami Konkursu mogąbyć osoby fizyczne (pełnoletnie) bądź prawne oraz jednostki nieposiadające osobowościprawnej, którzy zapoznali się z niniejszym Regulaminem i akceptują jego postanowienia.2. W konkursie mogą uczestniczyć autorzy prac indywidualnie lub zespołowo. Nagrodaprzyznana zespołowi autorów jest traktowana jako jedna. W wypadku zespołuprojektowego niebędącego osobą prawną, należy jednoznacznie wskazać, umocowanegoprzez członków zespołu, przewodniczącego grupy, który będzie jej reprezentantemi któremu w przypadku wygranej zostanie wypłacona nagroda.3. Każdy uczestnik może złożyć dowolną liczbę prac konkursowych (projektów).4. Projekty winny być przekazane w formie elektronicznej w formacie pliku PDF (na CD lubDVD) oraz w wersji papierowej (format wydruku A4), każdy projekt w oddzielnejzamkniętej kopercie.5. Wydruki prac konkursowych należy dostarczyć w następujących wersjach:a) logo w wersji kolorowej w optymalnym rozmiarze oraz w najmniejszym czytelnympomniejszeniu,b) logo w wersji czarno-białej w optymalnym rozmiarze oraz w najmniejszym czytelnympomniejszeniu.6. Złożenie pracy konkursowej jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez uczestnikakonkursu postanowień niniejszego Regulaminu.7. Do każdego zgłoszonego projektu należy dołączyć formularz zgłoszeniowy, stanowiącyzałącznik nr 1 niniejszego regulaminu.8. Organizator nie zwraca prac konkursowych.V. Wytyczne do projektu1. Merytorycznea) logo powinno być znakiem nowoczesnym i posiadać wysokie walory artystycznei użytkowe,b) logo powinno akcentować nazwę firmy (w jednej wersji) i skrótowiec od niejutworzony „rcak" (w drugiej wersji).2. Technicznea) Projekt powinien być przystosowany do różnorodnego wykorzystania, zarównodla przedmiotów codziennego użytku, jak również w wydawnictwach, materiałachpromocyjnych i reklamowych, na papierze firmowym, w materiałach elektronicznych,prezentacjach, grafice internetowej, banerach promocyjnych i przy wszelkichwydarzeniach informacyjnych i promocyjnych, w różnych formatach i rozmiarachb) Projekt należy opracować w dwóch wersjach: (A) zawierającej się w kwadracie i (B)zawierającej się w prostokącie.VI. Kryteria oceny prac konkursowychPrace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:1. czytelność komunikatu,2. funkcjonalność,3. pomysł,4. oryginalność,5. łatwość konwersji na różne media,6. szeroki zakres skali reprodukcji.VII. Komisja konkursowa i rozstrzygnięcie konkursu1. Projekty oceniać będzie pięcioosobowa Komisja konkursowa złożona z ekspertówz zakresu projektowania graficznego, reklamy promocji oraz kultury powołana przezOrganizatora.2. Zwycięzca konkursu zostanie powiadomiony o wygranej oraz o terminie i formiewręczenia nagrody telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.3. Komisja konkursowa ma prawo nie wybrać żadnego ze zgłoszonych do konkursuprojektów, jeśli żaden nie będzie spełniał wymogów konkursu lub będzie reprezentowałniesatysfakcjonujący organizatorów poziom projektów.VIII. Nagroda1. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 1000 zł brutto (tysiąc złotych brutto).2. Autor zwycięskiego projektu zobowiązany jest do wykonania i dostarczeniaOrganizatorowi w terminie 30 dni od ogłoszenia wyników konkursu pełnego opisu logo:a) standaryzacja logo (prezentacja poszczególnych wersji znaku wraz z ich opisem)b) standaryzacja budowy logo (relacje między elementami znaku, pole ochronne, wersjeminimalne dla różnego rodzaju druku i zastosowań),c) standaryzacja kolorystyki logo (specyfikacja koloru w CMYK, PANTONE – druki RGB – media elektroniczne),d) standaryzacja typografii (zalecane i alternatywne kroje pisma stosowanew akcydensach, oznakowaniach, reklamie i mediach elektronicznych)3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo, a autor zwycięskiego projektu dopuszczamożliwość prac nad udoskonaleniem projektu. Jednocześnie Organizator gwarantujeniewprowadzania zmian bez uzgodnienia z Autorem.IX. Prawo własności i prawo wykorzystania logo1. Projekt logo musi być oryginalny, tzn. niedopuszczalne jest kopiowanie, zapożyczaniepowielanie innych projektów czy też inspirowanie się nimi, zwłaszcza, gdy ich autornie wyraża zgody na korzystanie z własnych prac. Projekty znaku graficznego naruszająceprawa osób trzecich lub obowiązujące przepisy prawa nie będą brane pod uwagęw konkursie. W przypadku wykorzystania w projekcie projektów osób trzecich, doprojektu należy dołączyć umowę zawartą z taką osobą obejmującą zgodę na wykorzystanietego projektu w projekcie uczestnika oraz zgodę na wykonywanie autorskich prawzależnych do tego projektu.2. Uczestnik Konkursu oświadcza i zapewnia, iż:a) jako Autor dzieła, jest wyłącznym posiadaczem osobistych i majątkowych prawautorskich do Logo i wchodzących w jego skład materiałów dostarczonychOrganizatorowi w ramach Konkursu, nie wymienionych szczegółowo, którymito prawami może swobodnie rozporządzać i korzystać.b) przysługujące mu autorskie prawa majątkowe nie zagrażają i nie naruszają praw osóbtrzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskichoraz zapewnia, iż zaspokoił, do dnia zgłoszenia projektu w Konkursie, związane z nimwszelkie prawa osób trzecich w związku z zawartością projektu. W przypadkuwystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszeniapraw określonych powyżej zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznieodpowiedzialny, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemuroszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań jakiepowstaną z tego tytułu.3. Uczestnik wyraża zgodę na podanie swojego imienia i nazwiska oraz publikację złożonegow Konkursie projektu znaku graficznego, w przypadku ewentualnie zorganizowanejwystawy pokonkursowej, w publikacjach, prezentacjach Organizatora oraz w mediach.4. Jednocześnie Uczestnik udziela nieodwołalnej zgody na rozpowszechnianie zwycięskiegoznaku graficznego bez wskazywania imienia i nazwiska autora logo oraz do decydowaniao jego pierwszym publicznym udostępnieniu.5. Z dniem wyłonienia autora jako zwycięzcy Konkursu, za wynagrodzeniem ujętymw kwocie nagrody, o której mowa w punkcie VIII Uczestnik przenosi na Organizatora,nieograniczone pod względem czasowym i terytorialnym autorskie prawa majątkowedo zgłoszonego projektu logo oraz do jego egzemplarzy złożonych w ramach konkursu,obejmujące prawo do ich wykorzystania w całości i we fragmentach na wszelkich polacheksploatacji.X. Przetwarzanie danych osobowych1. Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystaniedanych osobowych Uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych, o ile dane takie będą ujawniane w toku Konkursu i wzwiązku z jego przebiegiem. W szczególności w celu wzięcia udziału w konkursieUczestnik Konkursu powinien podać Organizatorowi następujące dane osobowe: imię inazwisko, adres zamieszkania (w przypadku firmy: nazwa firmy i adres), zaś w celuprzekazania nagród przez Organizatora, dodatkowo numer NIP i dane urzędu skarbowegoUczestnika.2. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą przez Organizatora Konkursulub podmioty działające na jego zlecenie w celu przeprowadzania Konkursu i w związkuz wykonywaniem postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności w celukomunikacji z Uczestnikami, wyłonienia zwycięzców konkursu oraz wydania nagródlaureatom, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U.z 1997 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Uczestnikom przysługuje prawo wglądui poprawiania danych osobowych.3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku, gdy dany Uczestnikodmówi podania danych, lub odmówi zgody na przetwarzanie danych osobowych dlapotrzeb realizacji niniejszego konkursu, (np. w celu oznaczenia pracy konkursowej)projekt konkursowy przez niego zgłoszony nie będzie brany pod uwagę przyprzeprowadzaniu Konkursu.4. Dane po ich wykorzystaniu w celu przeprowadzenia Konkursu i wydania nagród zostanąniezwłocznie usunięte.5. Administratorem danych jest Organizator.XI. Postanowienia końcowe1. W przypadku zmiany adresu zamieszkania Uczestnik Konkursu jest zobowiązanyniezwłocznie powiadomić o tym Organizatora, pod rygorem zniesienia odpowiedzialnościOrganizatora za skutki niedoręczenia Uczestnikowi korespondencji związanej z realizacjaniniejszego Regulaminu.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisyKodeksu Cywilnego i ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie z ważnych powodówmodyfikacji postanowień Regulaminu. KARTA ZGŁOSZENIOWA

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto