Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Zeitgeist 2014. Year In Review." Niezwykła kampania o chorobie Alzheimera [wideo]

Krzysztot Żyła
"Zeitgeist 2014. Year In Review." Niezwykła kampania o chorobie Alzheimera
"Zeitgeist 2014. Year In Review." Niezwykła kampania o chorobie Alzheimera Zeitgeist2014 / YouTube
Co łączy ślub Kate i Wiliama, huragan Katrina czy spotkanie Clintona z Jelcynem? Żadne z tych wydarzeń nie zdarzyło się w tym roku. Mimo to znalazły się w filmie podsumowującym ostatnie miesiące, wyjaśniamy dlaczego.

"Zeitgeist" (z niemieckiego "duch czasu") to coroczne podsumowanie roku w formie krótkiego wideo, które obejmuje najczęściej wyszukiwane hasła w wyszukiwarce Google oraz najważniejsze wydarzenia na naszym globie. Zeszłoroczny film obejrzano prawie 32 miliony razy.

Nie więc dziwnego, że opublikowany 12 grudnia tegoroczny film zainteresował internautów. Jest jednak jedno "ale".

Po kilku sekundach filmu orientujemy się, że nie dotyczy on tegorocznych wydarzeń. Oglądamy za to między innymi skok Felixa Baumgartnera, wygraną Lance'a Armsotrnga w Tour de France czy historyczne spotkanie Billa Clintona z Broysem Jelcynem. Dlaczego?

Wszystko wyjaśnia napis, który pojawia się na ekranie w ostatnich sekundach filmu "Właśnie doświadczasz, jak to jest być chorym na Alzheimera".

To kolejna głośna kampania fundacji Alzheimer Nederland, która zajmuje się chorymi na tę ciężką chorobę. Rok temu w sieci popularny był ich viral, w którym św. Mikołaj z czekolady po rozpakowaniu okazywał się wielkanocnym zającem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto