Zimowe wyprzedaże: Zobacz, które stołeczne sklepy warto odwiedzić!
Smart shopping
W tym roku na zakupy na wyprzedażach Polacy wydadzą średnio 400 zł. Jednak coraz częściej zamiast wyprzedażowego szaleństwa klientom przyświeca idea smart shoppingu. – Jest to efektywne kupowanie, w którym chodzi o to, by nabyć produkty wysokiej jakości za najlepszą cenę. Smart shopper to świadomy konsument, który sprawnie zarządza swoim portfelem. Nie jest to zatem łowca okazji, który poszukuje najtańszych produktów, nie zważając na ich jakość – wyjaśnia Agnieszka Wrońska, koordynator ds. marketingu warszawskich centrów outlet Factory, gdzie także od początku stycznia do 15 lutego trwa wielka rozprzedaż. – Podczas akcji rozprzedażowej klienci mogą liczyć na zniżki nawet o 80 proc. Z tego powodu jest to wyjątkowa okazja, by za stosunkowo niewielkie pieniądze nabyć produkty znanych i cenionych marek, takich jak np.: Calvin Klein, Pako Lorente, Tommy Hilfiger, Guess, Lacoste, Mango czy Levi’s – dodaje Agnieszka Wrońska.