Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zjadliwy efekt Axe?

Mateusz Gotz
Mateusz Gotz
Wielu mieszkańców Warszawy w okolicy Dworca Centralnego zauważyło billboard o niecodziennej treści: "Gówno jest zjadliwe - efekt Axe". To forma protestu przeciwko reklamie dezodorantu.

Coraz częściej w Polsce spotkać możemy oddolne akcje obywateli polegające na zmianie treści reklam, które uważamy za nieodpowiednie i niesmaczne. Właśnie tego typu akcją jest wspomniana we wstępie przeróbka reklamy jednego z dezodorantów. Pomysłodawcą kontrowersyjnego protestu jest anarchista o pseudonimie "Abramowski".

To właśnie on wysyłając maila do redakcji Gazety Wyborczej wyjaśnił swoje postępowanie chęcią zamanifestowania sprzeciwu wobec uprzedmiotowienia kobiet w reklamach. W liście twórca powołuje się na badania statystyczne, z których wynika, że przynajmniej jedna na trzy kobiety doświadczyła w swoim życiu bicia bądź też wykorzystywania seksualnego.

W swoim przekazie "Abramowski" namawia także do niszczenia i przerabiania reklam, które epatują podobnymi przekazami w naszym otoczeniu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto