Coraz częściej w Polsce spotkać możemy oddolne akcje obywateli polegające na zmianie treści reklam, które uważamy za nieodpowiednie i niesmaczne. Właśnie tego typu akcją jest wspomniana we wstępie przeróbka reklamy jednego z dezodorantów. Pomysłodawcą kontrowersyjnego protestu jest anarchista o pseudonimie "Abramowski".
To właśnie on wysyłając maila do redakcji Gazety Wyborczej wyjaśnił swoje postępowanie chęcią zamanifestowania sprzeciwu wobec uprzedmiotowienia kobiet w reklamach. W liście twórca powołuje się na badania statystyczne, z których wynika, że przynajmniej jedna na trzy kobiety doświadczyła w swoim życiu bicia bądź też wykorzystywania seksualnego.
W swoim przekazie "Abramowski" namawia także do niszczenia i przerabiania reklam, które epatują podobnymi przekazami w naszym otoczeniu.
Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?