Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Znana międzynarodowa marka odzieżowa w końcu otwiera sklep w Polsce. Próbę podboju zaczyna od Domów Towarowych Wars Sawa Junior

Kamil Jabłczyński
Kamil Jabłczyński
materiały prasowe
Japońska sieć sklepów UNIQLO szykuje się otwarcia swojego pierwszego sklepu stacjonarnego w Polsce. Firma działa już na 25 rynkach, mając w swoim portfolio ponad 2000 sklepów. Pierwszy w naszym kraju będzie w samym centrum Warszawy. To także kolejny etap przemian w domach towarowych na Marszałkowskiej.

UNIQLO pochodzi z Japonii, a dokładnie Hiroszimy, która większości z nas kojarzy się głównie ze zrzuconą 6 sierpnia 1945 roku bombą atomową Little Boy. To właśnie w tym mieście w 1984 roku otwarty został pierwszy sklep marki - jeszcze pod nazwą Unique Clothing Warehouse. Sieć specjalizuje się w sprzedaży ubrań ze swojej marki (jeden z najlepszych wyników na świecie) w konkurencyjnych cenach.

Sklep w Warszawie otwarty zostanie w Domach Towarowych Wars Sawa Junior i zapowiadany jest jako pop-up store. To znaczy, że pojawić ma się na określony czas np. kilka miesięcy. Być może chodzi o to, że z czasem jego docelowa i stała lokalizacja będzie inna lub chodzi o sprawdzenie czy sieć odniesie sukces na polskim rynku.

W tym kontekście można odczytywać wypowiedź Taku Morikawy, UNIQLO Europe CEO: Wierzymy, że sklep stacjonarny działający w formule pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany związane z jego przyszłością.

Co ciekawe, zakończyło się już aplikowanie na ogłoszenie o prace zamieszczone przez UNIQLO skierowane do sprzedawców przyszłego sklepu. Wiemy, że pracownicy mogą liczyć na uposażenie w wysokości 5000 zł brutto miesięcznie. Co oprócz tego?

  • Stała umowa o pracę (pełny i niepełny etat),
  • Możliwości rozwoju i awansu co 3 miesiące,
  • Dodatkowe korzyści, takie jak zniżka dla personelu oraz nagroda dla sprzedawcy miesiąca.

Cała umowa najmu obejmuje ok. 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior. Obecnie trwają prace nad aranżacją nowego lokalu, a dwupoziomowy sklep ma być otwarty jesienią.

Nowy sklep UNIQLO to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w których już 1. września swój innowacyjny i największy w regionie sklep o powierzchni aż 2 400 mkw. metrów kwadratowych na trzech piętrach budynku Sawa otworzy sportowa marka adidas.

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto